Przedstawiamy przykładowy program szkolenia z tematu: Komunikacja w zespole, rozwiązywanie problemów. Jak ją usprawnić i uniknąć popełniania błędów.
Poniższy program każdorazowo będzie dostosowywane do specyfiki szkolonego przedsiębiorstwa lub instytucji
Po szczegóły i wszelkie informacje prosimy o kontakt telefoniczny: 71 3339350, 531 618856 lub mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Podczas szkolenia przeanalizowane będą zachowania członków zespołu, najczęstsze popełniane błędy w komunikacji między członkami grupy i sposoby ich unikania.
Część merytoryczna (wykład) uzupełniana będzie zajęciami warsztatowymi – praktycznymi przykładami zachowań, w trakcie zajęć uczestnicy będą aktywnie zaangażowani ćwicząc w grupach pod okiem trenera.
- Na czym polega proces komunikacji
- Wygrany-przegrany (ćwiczenie w grupie)
- Komunikacja jednostronna i dwustronna
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Rola filtrów i barier w komunikacji,
- Aktywne słuchanie ( ćwiczenie w grupie)
- Utrata ładunku w procesie komunikacji (ćwiczenie w grupie)