Rozwiązywanie konfliktów w zespole - 2 dniowe warsztaty

Informacje organizacyjne 2-dniowej konferencji
Kiedy i gdzie
|
|
|
Cenny netto
|
|
|
Więcej info
|
|
|
Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
- możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
- istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
- pokój jednoosobowy za dopłatą - prosimy o telefon w sprawie szczegółów
- masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.
BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:
- relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
- jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
- Klub Nocny.
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Program:
- Konflikt – co to właściwie jest
- Rodzaje konfliktów
- Konflikt jako naturalna sytuacja społeczna
- Zrozumieć konflikt
- Praca jako miejsce konfliktogenne
- Źródła konfliktu (ukryte i jawne) oraz zdrowe i niezdrowe reakcje na konflikt
- Zarządzanie konfliktem
- Wpływ komunikacji na sytuacje konfliktowe
- Techniki komunikacyjne sprzyjające zapobieganiu i rozwiązywaniu konfliktów
- Żyrafa czy szakal – o języku serca
- Spostrzeżenia – odsiej fakty od ocen
- Co czujesz – mówienie o emocjach
- Różnorodność
- Zaufanie
- Inteligencja emocjonalna
- Współpraca
- Typy pracowników
- Style zarządzania
- Efektywna współpraca: dążenie do poznania stanowisk i perspektyw drugiej strony.
- Jak dostrzec potrzeby i interesy drugiej strony, by podnieść jakość współpracy.
- Pokonywanie trudności wynikającymi z niezrozumienia perspektywy.
- Działania wpływające na skuteczność współpracy w zespole.
- Efektywna komunikacja interpersonalna.
- Co wyróżnia dobry zespół?
- Cykl życia zespołu.
- Co nam ułatwia, a co utrudnia współpracę w zespole.
- Role w zespole
- Warunki skutecznej współpracy
- Autodiagnoza stylu rozwiązywania konfliktów
- Przekazywanie zadań pracownikom a delegowanie zadań pracownikom
- Informacja zwrotna – jak ją przekazać
- Po co nam współpraca? A jeśli współpraca to jaka?
- Przekształcenie konfliktu we współprace
- Czego ci trzeba – rozpoznawanie potrzeb
- Wyrażanie gniewu bez przemocy i problem władzy
- Mediacja i rozwiązywanie konfliktów
- Aktywne i prawdziwe słuchanie
- Kto pyta nie błądzi
- Informacja zwrotna
- Rozpoznawanie partnerów do rozmów
- Odpowiedzi na pytania uczestników.
prowadzący: trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001
Metody szkoleniowe: | Szkolenie jest prowadzone w formie wykładu, warsztatu z ćwiczeniami oraz studium przypadku. |
Profil uczestników: |
Szkolenie "Rozwiązywanie konfliktów w zespole" jest skierowane do:
|
Cel szkolenia: |
Celem szkolenia jest poznanie podstaw efektywnej komunikacji, dostrzeżenie różnić w postrzeganiu i interpretacji, praca nad tym aby być lepiej rozumiany przez swoje otoczenie i lepiej zrozumieć swoich rozmówców, nauka świadomego korzystania z różnych typów pytań. Wypracowanie umiejętności skupienia się na faktach, odsiewaniu ich od ocen oraz umiejętność uwzględniania różnych punktów widzenia. Uczestnicy szkolenia będą potrafili rozpoznawać i akceptować wszystkie rodzaje emocji oraz przestać dzielić je na dobre i złe, jak również wyrażać prośby w miejsce żądań, szantażu czy wywoływania poczucia winy. Celem szkolenia jest również ułatwienie zrozumienia konfliktu, poprawienie komunikacji, podkreślenie znaczenia różnorodności, zwiększenie zaufania, zmiana sposobu postrzegania konfliktu, rozwinięcie inteligencji emocjonalnej, wymuszenie współpracy. |
Czas trwania: |
2 dni szkolenia i warsztatów z 2 noclegami i wyżywieniem Podczas warsztatów uczestnicy wykonują praktyczne ćwiczenia, zadania, biorą udział w grach |


Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.
BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:
- relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
- jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
- Klub Nocny.
- Uwaga: możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania
- Uwaga: istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
- Dla zainteresowanych możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA (np. w kwocie 150 zł).
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
-
- 2 wykłady
- materiały szkoleniowe,
- 2 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
- pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
- teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,
oraz
- korzystanie z centrum SPA w hotelu.
Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.
DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!