Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855

Wszystkie Szkolenia

harmonogram szkoleń otwartych i konferencji

Rozwiązywanie konfliktów w zespole - 2 dniowe warsztaty

Basen-zewnetrzny
Kategoria
Wisła, hotel Gołębiewski / 29.06-1.07.2025 (2 dni)
Termin
29 czerwiec - 1 lipiec
Telefon
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kod:
4590
prowadzący:
trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001
Czas trwania:
14 godzin lekcyjnych


Informacje organizacyjne 2-dniowej konferencji



Kiedy i gdzie
  • od: 29 czerwca (kolacja)
  • do: 1 lipca (obiad)
  • Wisła, hotel Gołębiewski
    Tropicana SPA, Al.Ks.Bp.Bursche 3
Cenny netto
  • 1 osoba: 2560 zł + VAT/od os.
  • 2-3 os.: 2460 zł + VAT/od os.
  • 4 i więcej osób - cena indywidualna, dodatkowy rabat - prosimy o kontakt
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą - prosimy o telefon w sprawie szczegółów
  • masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

Wisła, hotel Gołębiewski Tropicana SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓


Wrocław, ul. Boczna 12

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.


BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • Klub Nocny.

strona hotelu Gołębiewski

taras lato jaccuzpokoj.jpgPatio
basenpatiotaras lato jaccuz
Widok z gory zimataras zima jaccuzsala_konfer.jpg

 

Program:  

  • Konflikt – co to właściwie jest
  • Rodzaje konfliktów
  • Konflikt jako naturalna sytuacja społeczna
  • Zrozumieć konflikt
  • Praca jako miejsce konfliktogenne
  • Źródła konfliktu (ukryte i jawne) oraz zdrowe i niezdrowe reakcje na konflikt
  • Zarządzanie konfliktem
  • Wpływ komunikacji na sytuacje konfliktowe
  • Techniki komunikacyjne sprzyjające zapobieganiu i rozwiązywaniu konfliktów
  • Żyrafa czy szakal – o języku serca
  • Spostrzeżenia – odsiej fakty od ocen
  • Co czujesz – mówienie o emocjach
  • Różnorodność
  • Zaufanie
  • Inteligencja emocjonalna
  • Współpraca
  • Typy pracowników
  • Style zarządzania
  • Efektywna współpraca: dążenie do poznania stanowisk i perspektyw drugiej strony.
  • Jak dostrzec potrzeby i interesy drugiej strony, by podnieść jakość współpracy.
  • Pokonywanie trudności wynikającymi z niezrozumienia perspektywy.
  • Działania wpływające na skuteczność współpracy w zespole.
  • Efektywna komunikacja interpersonalna.
  • Co wyróżnia dobry zespół?
  • Cykl życia zespołu.
  • Co nam ułatwia, a co utrudnia współpracę w zespole.
  • Role w zespole
  • Warunki skutecznej współpracy
  • Autodiagnoza stylu rozwiązywania konfliktów
  • Przekazywanie zadań pracownikom a delegowanie zadań pracownikom
  • Informacja zwrotna – jak ją przekazać
  • Po co nam współpraca? A jeśli współpraca to jaka?
  • Przekształcenie konfliktu we współprace
  • Czego ci trzeba – rozpoznawanie potrzeb
  • Wyrażanie gniewu bez przemocy i problem władzy
  • Mediacja i rozwiązywanie konfliktów
  • Aktywne i prawdziwe słuchanie
  • Kto pyta nie błądzi
  • Informacja zwrotna
  • Rozpoznawanie partnerów do rozmów
  • Odpowiedzi na pytania uczestników.
 
prowadzący: trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001

 

Metody szkoleniowe:  Szkolenie jest prowadzone w formie wykładu, warsztatu z ćwiczeniami oraz studium przypadku.
Profil uczestników: 

Szkolenie "Rozwiązywanie konfliktów w zespole" jest skierowane do:

  • osób zarządzających zespołami, które chcą efektywnie radzić sobie z konfliktami w swojej organizacji oraz rozwijać umiejętności mediacyjne np. menagerowie
  • profesjonalistów odpowiedzialnych za realizację projektów, którzy muszą zarządzać różnorodnymi interesami i zapobiegać eskalacji sporów w swoich zespołach np. kierowników projektów
  • osób zajmujących się zasobami ludzkimi, które chcą zdobyć wiedzę i narzędzia do wspierania managerów i pracowników w rozwiązywaniu konfliktów i poprawie atmosfery w pracy np. specjaliści HR
  • pracowników na stanowiskach liderskich, którzy dążą do zwiększenia swojej skuteczności w zarządzaniu grupą oraz w budowaniu zaufania i współpracy w zespole np. liderzy zespołów
  • dla wszystkich osób które chcą pogłębić swoje umiejętności w zakresie zarządzania konfliktami i poprawy efektywności komunikacyjnej.
Cel szkolenia: 

Celem szkolenia jest poznanie podstaw efektywnej komunikacji, dostrzeżenie różnić w postrzeganiu i interpretacji, praca nad tym aby być lepiej rozumiany przez swoje otoczenie i lepiej zrozumieć swoich rozmówców, nauka świadomego korzystania z różnych typów pytań. Wypracowanie umiejętności skupienia się na faktach, odsiewaniu ich od ocen oraz umiejętność uwzględniania różnych punktów widzenia. Uczestnicy szkolenia będą potrafili rozpoznawać i akceptować wszystkie rodzaje emocji oraz przestać dzielić je na dobre i złe, jak również wyrażać prośby w miejsce żądań, szantażu czy wywoływania poczucia winy. Celem szkolenia jest również ułatwienie zrozumienia konfliktu, poprawienie komunikacji, podkreślenie znaczenia różnorodności, zwiększenie zaufania, zmiana sposobu postrzegania konfliktu, rozwinięcie inteligencji emocjonalnej, wymuszenie współpracy.

Czas trwania: 

2 dni szkolenia i warsztatów z 2 noclegami i wyżywieniem

Podczas warsztatów uczestnicy wykonują praktyczne ćwiczenia, zadania, biorą udział w grach

prowadzący: Gabriela Rychły ......... więcej ∇
Gabriela Rychły - trener (zdjęcie) doświadczony praktyk – czynny IOD, audytor ISO 27001, mediator sądowy, ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa informacji, wykładowca RODO w Akademia Humanitas, ekspert Infor w zakresie ochrony danych osobowych, wieloletni praktyk oraz prelegent na licznych seminariach ( w tym w debatach z udziałem UODO), szkoleniach otwartych i zamkniętych z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Konsultant wiodących kancelarii prawnych, specjalista z zakresu ochrony danych osobowych świadczący usługi kompleksowej obsługi prawnej podmiotów gospodarczych, jak i jednostek sektora administracji publicznej, trener z wieloletnim doświadczeniem, które przekłada się na umiejętność przystępnego przekazywania i wyjaśniania skomplikowanych zagadnień. W ramach obsługi firm opracowuje oraz wdraża systemy ochrony danych osobowych w różnych podmiotach. Jest cenionym konsultantem ds. ochrony danych osobowych w uczelniach, jednostkach administracji placówkach oświatowych i medycznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania polityki bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym oraz systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.


 

Wisła, hotel Gołębiewski Tropicana SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓

Wrocław, ul. Boczna 12

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.

BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • Klub Nocny.
  • Uwaga: możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania
  • Uwaga: istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • Dla zainteresowanych możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA (np. w kwocie 150 zł).

strona hotelu Gołębiewski

taras lato jaccuzpokoj.jpgPatio
basenpatiotaras lato jaccuz
Widok z gory zimataras zima jaccuzsala_konfer.jpg

cena 2-dniowego szkolenia w hotelu zawiera: ... kliknij po więcej informacji ↓

    • 2 wykłady
    • materiały szkoleniowe,
    • 2 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
    • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
    • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,

    oraz

    • korzystanie z centrum SPA w hotelu.

    Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
    Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.

    DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!


 
 

Terminy

Okres: Od 29 czerwiec do 1 lipiec

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 31 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30