Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855

Konferencje Wyjazdowe

Wisła, Polanica Zdrój, Zakopane, Kołobrzeg i inne

BILANS 2024 – podatkowe i bilansowe zamknięcie roku 2024 oraz zmiany na 2025 rok

Widok-hotelu
Kategoria
10-13.12.2024 / Zakopane, Radisson Blu Hotel & Residences SPA **** - konferencja
Termin
10 grudzień - 13 grudzień
kod:
4469
prowadzący:
Dariusz Polakowski, Michał Kołosowski - Biegły Rewident, Tomasz Wojewoda


Informacje organizacyjne



Kiedy i gdzie
  • od: 10 grudnia (kolacja)
  • do: 13 grudnia (obiad)
  • Zakopane, hotel Radisson BLU, ul. Bulwary Słowackiego 1
Cenny netto
  • 1 osoba: 3180 zł + VAT/od os.
  • 2-4 os.: 3080 zł + VAT/od os.
  • więcej osób - dod. rabat
  • pełne wyżywienie
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą
  • masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

Zakopane, Radisson Blu Hotel & Residences SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓


Zakopane Radisson BLU
Daj się oczarować widokom w Zakopanem

Podczas pobytu w nowym, przyjaznym dla rodzin hotelu Radisson Blu Hotel & Residences możesz poznać największe atrakcje Zakopanego. Dogodnie położony hotel znajduje się blisko zarówno centrum miasta, jak i Tatr, a ponadto oferuje najwyższej klasy komfort. Goście mogą korzystać z bezpłatnej, całodobowej i w pełni wyposażonej siłowni oraz pełnej oferty wellness i spa, a także kosztować potraw w hotelowej restauracji Roots Restaurant.

Przestronne pokoje z malowniczymi widokami

We wszystkich 158 pokojach i 68 rezydencjach znajdują się nowoczesne udogodnienia i kojące wnętrza, dzięki którym poczujesz się jak w domu: zarówno podczas jednego noclegu, jak i dłuższego pobytu. Z okien rozciąga się zachwycający widok Tatr. Hotel oferuje pokoje Standard i Premium, a także pokoje rodzinne i apartamenty. We wszystkich dostępna jest bezpłatnie szybka sieć Wi-Fi.

Wellness, wydarzenia i akcenty lokalne

W naszej szykownej hotelowej restauracji możesz rozkoszować się daniami pożywnej lokalnej kuchni, a w przytulnym Scottish Barze czekają na Ciebie pomysłowe drinki. Po długim dniu na stoku na nogi postawi Cię nasze centrum wellness i spa z najnowocześniejszą siłownią, basenem, wanną z hydromasażem, sauną oraz łaźnią rasul. Siedem sal spotkań można swobodnie urządzić na potrzeby profesjonalnej konferencji, galowej kolacji, a nawet wyjazdowego wesela w zimowej stolicy Polski.

Z jego eleganckich pokoi możesz podziwiać malownicze widoki

Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane ma w ofercie 226 pokoi dla osób podróżujących służbowo lub turystycznie, z bezpłatnym dostępem do Wi-Fi oraz urządzeniami do parzenia kawy i herbaty, a także wodą mineralną.

Konferencje i wydarzenia w sercu Tatr

Czarujące Zakopane stanowi znakomite tło dla konferencji i innych wydarzeń o dowolnej skali. W naszym hotelu znajduje się 7 sal konferencyjnych o różnej wielkości, które można łączyć jako moduły, a także przestronne konferencyjne foyer. Zarówno uczestnicy, jak i organizatorzy wydarzenia docenią nowoczesne wyposażenie techniczne wszystkich sal, bezpłatny dostęp do Wi-Fi oraz różne opcje menu.

Restauracje i bary

W otoczeniu naszych szykownych restauracji, kawiarni i barów czekają Cię niezwykłe doznania kulinarne. Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane oferuje szeroki wybór lokali na śniadania, rezerwacje grupowe czy prywatne kolacje biznesowe. Zapraszamy do restauracji serwującej dania kuchni międzynarodowej, knajpki z daniami kuchni polskiej, kawiarni przy spa, a także do dwóch bogato zaopatrzonych barów. W naszych różnorodnych lokalach goście mogą się delektować wykwintnymi koktajlami, rozgrzewającą kawą lub zdrowym napojem.

Spa i wellness

Tatry Vita SPA Center oferuje masaże całego ciała, różne rytuały oraz pielęgnację twarzy. Wszystkie zabiegi są dostosowane do potrzeb klientów. Stosujemy produkty inspirowane przyrodą Tatr, Alp Szwajcarskich i Południowego Tyrolu. Nasza holistyczna oferta pomaga osiągnąć harmonię i zwiększyć witalność organizmu. Stosujemy wysokiej jakości kosmetyki, które zawierają kilkadziesiąt aktywnych, naturalnych składników. Zapraszamy do jednego z 8 gabinetów zabiegowych w hotelu. Odpręż się podczas indywidualnego masażu lub rytuału dla par.


BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • basen wewnętrzny,
  • jacuzzi, kompleks saun,
  • centrum fitness
  • bezpłatna kawa i herbata, oraz Wi-Fi

 

strona hotelu Radisson BLU w Zakopanem

lobbypokój 2-osobowysala konferencyjna
basenhol konferencyjnybasen w hoteluSPA
łaziezka w pokojutaras zima jaccuzsala_konfer.jpg

Dla uczestników naszego szkolenia parking hotelowy gratis


dzień 1:

Podatek VAT - zmiany w 2024 roku oraz zmiany na 2025 r.
prawidłowe rozliczenia roczne w podatku VAT 2024 roku


  Program:  

  1. Faktura ustrukturyzowana - fakultet
    • definicja faktury ustrukturyzowanej,
    • moment wystawienia i otrzymania faktury,
    • schemat funkcjonowania w KSeF,
    • sposoby identyfikacji w systemie, płatności, kursy walutowe, awaria KSeF.

  2. Zasady i terminy wystawiania faktur
    • na kim spoczywa obowiązek wystawienia faktury i w jakich sytuacjach,
    • „pusta faktura” i jej skutki,
    • „refakturowanie”, (data sprzedaży, data powstania obowiązku podatkowego i data wystawienia refaktury, refakturowanie świadczeń złożonych np. media przy wynajmie, leasingu, stawki podatkowe, podatek od nieruchomości),
    • faktury dokumentujące otrzymanie zaliczki, zadatku, przedpłaty,
    • w jakich sytuacjach otrzymanie zaliczki nie rodzi obowiązku rozliczenia podatku,
    • dokumentowanie importu usług, zakupu towarów gdzie podatnikiem jest nabywca oraz WNT
    • faktura korygująca a nota korygująca, zbiorcza faktura korygująca, faktury zwiększające i obniżające podstawę opodatkowania, dokumentowanie rabatów pośrednich,
    • duplikat faktury, faktury do paragonów, dokumenty uznawane za faktury,
    • różnica między „anulowaniem” dokumentu a jego korektą do „zera”,
    • wystawianie faktur do paragonów, konsekwencje za ich błędne wystawienie.

  3. Data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego
    • określenie daty powstania obowiązku podatkowego,
    • co oznacza pojęcie data wykonania usługi lub wydania towaru,
    • data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego,
    • w jakich sytuacjach wystawienie faktury oznacza obowiązek zapłaty podatku VAT,
    • świadczenia o charakterze ciągłym.

  4. Prawo do odliczenia VAT:
    • zasady i terminy rozliczania podatku naliczonego,
    • przypadki w jakich nie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego,
    • możliwość (przy spełnieniu określonych warunków) odliczenia podatku naliczonego od zakupionych usług noclegowych,
    • gastronomia, catering a odliczenie VAT – zasada stałości (wyrok TSUE), usługi turystyki
    • zasada neutralności (wyrok TSUE),
    • g) należyta staranność, dobra wiara a rozliczenie podatku naliczonego.

  5. Ulga na złe długi, sprzedaż nieruchomości:
    • termin w jakim sprzedający uprawdopodabnia nieściągalność wierzytelności,
    • warunki korzystania z ulgi na złe długi,
    • obowiązki nabywcy,
    • ulga na złe długi a termin płatności,
    • sprzedaż nieruchomości – opcja opodatkowania
    • wyrok TSUE w zakresie pierwszego zasiedlenia.

  6. Transakcje wewnątrzwspólnotowe
    • warunki jakie należy spełnić aby można było uznać, iż doszło do przemieszczenia towarów,
    • wykaz dokumentów potwierdzających przemieszczenie towarów do innego państwa członkowskiego,
    • rola informacji podsumowującej.

  7. Eksport i import towarów oraz zaliczka w eksporcie:
    • rozliczanie zaliczki w eksporcie towarów
      • warunek wywozu towarów w terminie 6 miesięcy,
      • sytuacje w jakich termin ten nie obowiązuje,
    • eksport pośredni i bezpośredni,
    • terminy rozliczenia eksportu w przypadku braku dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza UE,
    • warunki spełnienie których umożliwia rozliczenie importu towarów w trybie uproszczonym.

  8. Świadczenia nieodpłatne.
  9. Najnowsze orzecznictwo.
  10. Odpowiedzi na pytania uczestników, konsultacje.

prowadzący: Dariusz Polakowski      ..... więcej ∇

Polakowski mAbsolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletni pracownik organów podatkowych. W okresie pracy w Izbie Skarbowej we Wrocławiu trener Ministra Finansów z zakresu podatku VAT, integracji europejskiej, komunikacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji.
Trenerem z zakres podatku VAT jest od samego początku jego obowiązywania (ponad 25 lat) i w tym czasie przeprowadził ponad 3 tysiące szkoleń i wykładów z zakresu podatku od towarów i usług, których uczestnikami byli pracownicy organów podatkowych, doradcy podatkowi, pracownicy pionów ekonomiczno – księgowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Autor lub współautor publikacji związanych z problematyką podatku VAT. Jest osobą wysoce komunikatywną o ogromnym doświadczeniu i nie kwestionowanej wiedzy. Stały współpracownik naszej firmy.


dzień 2:
Bilans 2024
sprawozdania finansowe za 2024 rok oraz zmiany na 2025 rok

 

  Program:  

  1. Sporządzanie, zatwierdzanie i udostępnianie jednostkowych rocznych sprawozdań finansowych:
    1. jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. roczne sprawozdanie finansowe
    5. podpisywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    8. udostępnianie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    10. odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe.

  2. Roczne sprawozdanie finansowe - zasady sporządzania:
    1. roczne sprawozdanie finansowe i warunki jego przydatności,
    2. podstawy sporządzania sprawozdania finansowego,
    3. nadrzędne zasady stosowane przy sporządzaniu sprawozdania finansowego,
    4. dane porównawcze i porównywalność.

  3. Bilans:
    1. bilans i jego budowa,
    2. ogólne zasady wyceny,
    3. kategorie cen,
    4. aktywa trwałe,
    5. wartości niematerialne i prawne,
    6. rzeczowy majątek trwały,
    7. należności, inwestycje oraz inne aktywa długoterminowe,
    8. aktywa obrotowe,
    9. zapasy,
    10. należności krótkoterminowe i roszczenia,
    11. inwestycje krótkoterminowe,
    12. krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe,
    13. kapitał (fundusz) własny,
    14. zobowiązania,
    15. rezerwy na zobowiązania,
    16. zobowiązania,
    17. bierne rozliczenia międzyokresowe.

  4. Rachunek zysków i strat:
    1. ogólna charakterystyka rachunku zysków i strat,
    2. wynik ze sprzedaży towarów, materiałów i produktów – przychody,
    3. wynik ze sprzedaży towarów, materiałów i produktów – koszty,
    4. wynik ze sprzedaży niezakończonych długotrwałych usług,
    5. szczególne zasady ustalania wyniku ze sprzedaży,
    6. pozostałe przychody i koszty operacyjne,
    7. przychody i koszty finansowe,
    8. zyski i straty nadzwyczajne,
    9. wynik finansowy brutto i netto.

  5. Dodatkowe informacje i objaśnienia:
    1. objaśnienia do bilansu,
    2. objaśnienia do rachunku zysków i strat,
    3. kursy przyjęte do wyceny,
    4. objaśnienia do instrumentów finansowych,
    5. objaśnienia do rachunku przepływów pieniężnych,  
    6. objaśnienia do zawartych przez jednostkę umów, istotnych transakcji i niektórych zagadnień osobowych,
    7. objaśnienie niektórych szczególnych zdarzeń,
    8. objaśnienia dotyczące składu grupy kapitałowej,
    9. informacje o połączeniu spółek,
    10. poważne zagrożenia dla kontynuacji działalności,
    11. inne istotne informacje ułatwiające ocenę jednostki,
    12. spółki publiczne a dodatkowe objaśnienia.

  6. Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym.
  7. Rachunek przepływów pieniężnych:
    1. cel i zakres stosowania standardu,
    2. przepływy pieniężne i ich prezentacja,
    3. przepływy działalności operacyjnej,
    4. przepływy działalności inwestycyjnej,
    5. przepływy działalności finansowej,
    6. jednostkowy rachunek przepływów pieniężnych.

  8. Odroczony podatek dochodowy.
  9. Pozostałe zagadnienia dotyczące sprawozdań finansowych
    1. obowiązek ujawniania sprawozdania o podatku dochodowym wszystkich dużych przedsiębiorstw wielonarodowych
    2. nowe wymogi w zakresie obowiązkowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
    3. zmiany w zakresie progów wartościowych w zakresie spółek mikro, małych, średnich i dużych
    4. uproszczenia dla spółek mikro i małych
    5. propozycje zmian w zakresie sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego
    6. nowe progi dotyczące obowiązkowego badania sprawozdania finansowego
    7. przepisy wprowadzające raportowanie dotyczące standardy zrównoważonego rozwoju na grunt polski
      • zakres podmiotowy
      • elementy zrównoważonego rozwoju
      • odpowiedzialność za sprawozdawczość zrównoważonego rozwoju
      • badanie sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju.

  10. Pytania Uczestników szkolenia, odpowiedzi i dyskusja.

prowadzący: Michał Kołosowski - Biegły Rewident      ..... więcej ∇

Polakowski mw latach 2007-2023 współzałożyciel i Partner w dziale audytu Grupy UHY ECA.
Dysponuje bogatym doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych, sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych, analiz finansowych typu duediligence, przekształcaniu sprawozdań finansowych na zgodne z MSR/MSSF oraz US GAAP. Specjalista w zakresie obsługi spółek z branży nieruchomości i real estate.
Autor artykułów oraz wykładowca zagadnień z zakresu rachunkowości.
W poprzednich latach pracował w firmach audytorskich Roedl&Partner oraz PricewaterhouseCoopers.
Absolwent studiów ekonomicznych, specjalność Finanse i Rachunkowość. Posiada również certyfikat Diploma in International Financial Reporting wydawanego przez Association of Chartered Certified Accountants (międzynarodowa organizacja zrzeszająca specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania). Stały współpracownik naszej firmy.


dzień 3:
Podatek dochodowy od osób prawnych CIT - zamknięcie roku 2024 oraz zmiany na 2025 rok

 

  Program:  

  1. Zasady rozliczania przychodów na przełomie lat podatkowych, określenie momentu powstania przychodu, zasady opodatkowania zaliczek itp.
  2. Zasady rozliczania kosztów w czasie (moment zaliczania wydatków do kup, koszty bezpośrednie i pośrednie, rozliczanie kosztów na przełomie lat podatkowych, koszty zapłacone i poniesione, ubezpieczenia, licencje, certyfikaty, atesty, czynsz inicjalny w umowach leasingowych, remonty, usługi wykonane w następnych okresach sprawozdawczych, zaliczki itp.).
  3. Korekty przychodów i kosztów, moment ujęcia korekty, kursy walut, korekty na przełomie lat podatkowych itp.
  4. Wygaśnięcie, od 1 stycznia 2024 r., czasowego zwolnienia z obowiązku rozliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego od osób prawnych przez spółki oraz podatkowe grupy kapitałowe, które w roku podatkowym poniosły stratę albo osiągnęły udział dochodów w przychodach w wysokości nie większej niż 2%. Zasady obliczania i opłacania minimalnego podatku dochodowego za 2024 r.
  5. Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów części kapitału zatrzymanego w spółce w postaci dopłat lub zysku przekazanego na kapitał zapasowy lub rezerwowy.
  6. Zasady ujmowania i rozliczania kosztów uzyskania przychodów między innymi:
    1. Zasady zaliczania do kup strat z tytułu sprzedaży wierzytelności.
    2. Zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, reklamę, sponsoring, udział w targach i imprezach reklamowych oraz sprzedaż premiową. Obowiązek składania PIT – 11 w przypadku nieodpłatnych świadczeń dla kontrahentów oraz sytuacje, w których firmy nie muszą składać tych informacji.
    3. Zasady zaliczania podatku VAT należnego i naliczonego do kosztów uzyskania przychodów.
    4. Koszty egzekucji i postępowania sądowego, kary umowne, odszkodowania, naprawy gwarancyjne, rękojmia za wady - warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów.
    5. Świadczenia na rzecz pracowników, menedżerów, zleceniobiorców, udziałowców, akcjonariuszy, członków zarządu, rad nadzorczych, komisji rewizyjnych itp. – zasady zaliczania do kosztów uzyskania przychodów, wydatki nie stanowiące kosztów podatkowych.
    6. Spotkania i wyjazdy integracyjne, szkolenia pracowników – warunki zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodów, zasady opodatkowania przychodów u pracowników, zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych oraz z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
    7. Wydatki na nabycie programów komputerowych – zasady zaliczania bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów, programy komputerowe nie zaliczane do wartości niematerialnych i prawnych.
    8. Straty w środkach trwałych i obrotowych – warunki zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, dokumentowanie itp.

  7. Ulga pozwalająca na odliczenie od dochodu z pozarolniczej działalności gospodarczej, w ramach ustawowych limitów, kosztów uzyskania przychodów poniesionych na działalność sportową, kulturalną oraz wspierającą szkolnictwo wyższe i naukę.
  8. Zasady rozliczania kosztów finansowania dłużnego, ograniczenia w zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów odsetek np. od pożyczek, kredytów itp.
  9. Terminy zaliczania do kup składek na ubezpieczenia społeczne, w części finansowanej przez płatnika składek, od wynagrodzeń ze stosunku pracy, rozliczenia na przełomie lat podatkowych.
  10. Zasady stosowania kopii certyfikatów rezydencji w przypadku poboru podatku u źródła.
  11. Wprowadzenie, od 1 stycznia 2024 r., możliwości niestosowania zwolnień z podatku dochodowego w przypadku dotacji, subwencji, dopłat i innych nieodpłatnych świadczeń, po spełnieniu ustawowych obowiązków informacyjnych, zasady zaliczania wydatków do kup.
  12. Definitywne zniesienie, od 1 stycznia 2023 r., możliwości amortyzowania budynków mieszkalnych, lokali mieszkalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego oraz prawa do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej.
  13. Pozostałe zagadnienia.
  14. Odpowiedzi na pytania uczestników.

prowadzący: Tomasz Wojewoda ......... więcej ∇
Tomasz Wojewodadoradca podatkowy, ekspert z zakresu prawa podatkowego, wieloletni pracownik aparatu skarbowego - Ministerstwa Finansów i oraz Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie; konsultant podatkowy w renomowanych firmach; autor ponad 300 publikacji i artykułów z zakresu prawa podatkowego. W swojej dotychczasowej karierze przeprowadził ponad 3000 wykładów z zakresu podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług, delegacji, środków trwałych oraz reprezentacji i reklamy, w których uczestniczyło kilkadziesiąt tysięcy uczestników. Niekwestionowany autorytet w zakresie doradztwa podatkowego.
Współpracę m.in. z: INFOR, C.H. Beck, Hubertus, Darschlung und Vaschover, Wiedza i Praktyka, UNIA-PRESS.
Publikacje ksiązkowe z dorobku Tomasza Wojewody:

  • „Leasing w aspekcie podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług”,
  • „Koszty w podatkach dochodowych”,
  • „Świadczenia na rzecz pracowników w aspekcie podatkowym”,
  • „VAT naliczony i należny – wybrane zagadnienia”.

Stały współpracownik naszej firmy.


Zakopane, Radisson Blu Hotel & Residences SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓


Zakopane Radisson BLU
Daj się oczarować widokom w Zakopanem

Podczas pobytu w nowym, przyjaznym dla rodzin hotelu Radisson Blu Hotel & Residences możesz poznać największe atrakcje Zakopanego. Dogodnie położony hotel znajduje się blisko zarówno centrum miasta, jak i Tatr, a ponadto oferuje najwyższej klasy komfort. Goście mogą korzystać z bezpłatnej, całodobowej i w pełni wyposażonej siłowni oraz pełnej oferty wellness i spa, a także kosztować potraw w hotelowej restauracji Roots Restaurant.

Przestronne pokoje z malowniczymi widokami

We wszystkich 158 pokojach i 68 rezydencjach znajdują się nowoczesne udogodnienia i kojące wnętrza, dzięki którym poczujesz się jak w domu: zarówno podczas jednego noclegu, jak i dłuższego pobytu. Z okien rozciąga się zachwycający widok Tatr. Hotel oferuje pokoje Standard i Premium, a także pokoje rodzinne i apartamenty. We wszystkich dostępna jest bezpłatnie szybka sieć Wi-Fi.

Wellness, wydarzenia i akcenty lokalne

W naszej szykownej hotelowej restauracji możesz rozkoszować się daniami pożywnej lokalnej kuchni, a w przytulnym Scottish Barze czekają na Ciebie pomysłowe drinki. Po długim dniu na stoku na nogi postawi Cię nasze centrum wellness i spa z najnowocześniejszą siłownią, basenem, wanną z hydromasażem, sauną oraz łaźnią rasul. Siedem sal spotkań można swobodnie urządzić na potrzeby profesjonalnej konferencji, galowej kolacji, a nawet wyjazdowego wesela w zimowej stolicy Polski.

Z jego eleganckich pokoi możesz podziwiać malownicze widoki

Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane ma w ofercie 226 pokoi dla osób podróżujących służbowo lub turystycznie, z bezpłatnym dostępem do Wi-Fi oraz urządzeniami do parzenia kawy i herbaty, a także wodą mineralną.

Konferencje i wydarzenia w sercu Tatr

Czarujące Zakopane stanowi znakomite tło dla konferencji i innych wydarzeń o dowolnej skali. W naszym hotelu znajduje się 7 sal konferencyjnych o różnej wielkości, które można łączyć jako moduły, a także przestronne konferencyjne foyer. Zarówno uczestnicy, jak i organizatorzy wydarzenia docenią nowoczesne wyposażenie techniczne wszystkich sal, bezpłatny dostęp do Wi-Fi oraz różne opcje menu.

Restauracje i bary

W otoczeniu naszych szykownych restauracji, kawiarni i barów czekają Cię niezwykłe doznania kulinarne. Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane oferuje szeroki wybór lokali na śniadania, rezerwacje grupowe czy prywatne kolacje biznesowe. Zapraszamy do restauracji serwującej dania kuchni międzynarodowej, knajpki z daniami kuchni polskiej, kawiarni przy spa, a także do dwóch bogato zaopatrzonych barów. W naszych różnorodnych lokalach goście mogą się delektować wykwintnymi koktajlami, rozgrzewającą kawą lub zdrowym napojem.

Spa i wellness

Tatry Vita SPA Center oferuje masaże całego ciała, różne rytuały oraz pielęgnację twarzy. Wszystkie zabiegi są dostosowane do potrzeb klientów. Stosujemy produkty inspirowane przyrodą Tatr, Alp Szwajcarskich i Południowego Tyrolu. Nasza holistyczna oferta pomaga osiągnąć harmonię i zwiększyć witalność organizmu. Stosujemy wysokiej jakości kosmetyki, które zawierają kilkadziesiąt aktywnych, naturalnych składników. Zapraszamy do jednego z 8 gabinetów zabiegowych w hotelu. Odpręż się podczas indywidualnego masażu lub rytuału dla par.


BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • basen wewnętrzny,
  • jacuzzi, kompleks saun,
  • centrum fitness
  • bezpłatna kawa i herbata, oraz Wi-Fi

 

strona hotelu Radisson BLU w Zakopanem

lobbypokój 2-osobowysala konferencyjna
basenhol konferencyjnybasen w hoteluSPA
łaziezka w pokojutaras zima jaccuzsala_konfer.jpg

Dla uczestników naszego szkolenia parking hotelowy gratis

 

cena 3-dniowego szkolenia zawiera: ..... szczegóły ∇

  • 3 wykłady
  • materiały szkoleniowe,
  • 3 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
  • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,

oraz

  • korzystanie z centrum SPA w hotelu.

Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!

 
 

Terminy

Okres: Od 10 grudzień do 13 grudzień

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 30 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30