Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855

Konferencje Wyjazdowe

Wisła, Polanica Zdrój, Zakopane, Kołobrzeg i inne

BILANS 2024 – podatkowe i bilansowe zamknięcie roku 2024 oraz zmiany na 2025 rok

Widok-z-gory
Kategoria
26-29.11.2024 / Wisła, hotel Gołębiewski - konferencja
Termin
26 listopad - 29 listopad
kod:
4468
prowadzący:
Dariusz Polakowski, Aleksander Gniłka, Arkadiusz Lenarcik - Biegły Rewident


Informacje organizacyjne



Kiedy i gdzie
  • od: 26 listopada (kolacja)
  • do: 29 listopada (obiad)
  • Wisła, hotel Gołębiewski
    Tropicana SPA, Al.Ks.Bp.Bursche 3
Cenny netto
  • 1 osoba: 3360 zł + VAT/od os.
  • 2-3 os.: 3210 zł + VAT/od os.
  • 4 i więcej osób - cena indywidualna, dodatkowy rabat - prosimy o kontakt
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą - prosimy o telefon w sprawie szczegółów
  • masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

Wisła, hotel Gołębiewski Tropicana SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓


Wrocław, ul. Boczna 12

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.


BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • Klub Nocny.

strona hotelu Gołębiewski

taras lato jaccuzpokoj.jpgPatio
basenpatiotaras lato jaccuz
Widok z gory zimataras zima jaccuzsala_konfer.jpg

 
27 listopad
Podatek VAT w 2024 roku oraz planowane zmiany w 2025 r. 

 

Program szkolenia będzie modyfikowany.

  Program:  

  1. Faktura ustrukturyzowana - fakultet
    • definicja faktury ustrukturyzowanej,
    • moment wystawienia i otrzymania faktury,
    • schemat funkcjonowania w KSeF,
    • sposoby identyfikacji w systemie, płatności, kursy walutowe, awaria KSeF.

  2. Zasady i terminy wystawiania faktur
    • na kim spoczywa obowiązek wystawienia faktury i w jakich sytuacjach,
    • „pusta faktura” i jej skutki,
    • „refakturowanie”, (data sprzedaży, data powstania obowiązku podatkowego i data wystawienia refaktury, refakturowanie świadczeń złożonych np. media przy wynajmie, leasingu, stawki podatkowe, podatek od nieruchomości),
    • faktury dokumentujące otrzymanie zaliczki, zadatku, przedpłaty,
    • w jakich sytuacjach otrzymanie zaliczki nie rodzi obowiązku rozliczenia podatku,
    • dokumentowanie importu usług, zakupu towarów gdzie podatnikiem jest nabywca oraz WNT
    • faktura korygująca a nota korygująca, zbiorcza faktura korygująca, faktury zwiększające i obniżające podstawę opodatkowania, dokumentowanie rabatów pośrednich,
    • duplikat faktury, faktury do paragonów, dokumenty uznawane za faktury,
    • różnica między „anulowaniem” dokumentu a jego korektą do „zera”,
    • wystawianie faktur do paragonów, konsekwencje za ich błędne wystawienie.

  3. Data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego
    • określenie daty powstania obowiązku podatkowego,
    • co oznacza pojęcie data wykonania usługi lub wydania towaru,
    • data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego,
    • w jakich sytuacjach wystawienie faktury oznacza obowiązek zapłaty podatku VAT,
    • świadczenia o charakterze ciągłym.

  4. Prawo do odliczenia VAT:
    • zasady i terminy rozliczania podatku naliczonego,
    • przypadki w jakich nie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego,
    • możliwość (przy spełnieniu określonych warunków) odliczenia podatku naliczonego od zakupionych usług noclegowych,
    • gastronomia, catering a odliczenie VAT – zasada stałości (wyrok TSUE), usługi turystyki
    • zasada neutralności (wyrok TSUE),
    • g) należyta staranność, dobra wiara a rozliczenie podatku naliczonego.

  5. Ulga na złe długi, sprzedaż nieruchomości:
    • termin w jakim sprzedający uprawdopodabnia nieściągalność wierzytelności,
    • warunki korzystania z ulgi na złe długi,
    • obowiązki nabywcy,
    • ulga na złe długi a termin płatności,
    • sprzedaż nieruchomości – opcja opodatkowania
    • wyrok TSUE w zakresie pierwszego zasiedlenia.

  6. Transakcje wewnątrzwspólnotowe
    • warunki jakie należy spełnić aby można było uznać, iż doszło do przemieszczenia towarów,
    • wykaz dokumentów potwierdzających przemieszczenie towarów do innego państwa członkowskiego,
    • rola informacji podsumowującej.

  7. Eksport i import towarów oraz zaliczka w eksporcie:
    • rozliczanie zaliczki w eksporcie towarów
      • warunek wywozu towarów w terminie 6 miesięcy,
      • sytuacje w jakich termin ten nie obowiązuje,
    • eksport pośredni i bezpośredni,
    • terminy rozliczenia eksportu w przypadku braku dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza UE,
    • warunki spełnienie których umożliwia rozliczenie importu towarów w trybie uproszczonym.

  8. Świadczenia nieodpłatne.
  9. Najnowsze orzecznictwo.
  10. Odpowiedzi na pytania uczestników, konsultacje.

prowadzący: Dariusz Polakowski      ..... więcej ∇

Polakowski mAbsolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletni pracownik organów podatkowych. W okresie pracy w Izbie Skarbowej we Wrocławiu trener Ministra Finansów z zakresu podatku VAT, integracji europejskiej, komunikacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji.
Trenerem z zakres podatku VAT jest od samego początku jego obowiązywania (ponad 25 lat) i w tym czasie przeprowadził ponad 3 tysiące szkoleń i wykładów z zakresu podatku od towarów i usług, których uczestnikami byli pracownicy organów podatkowych, doradcy podatkowi, pracownicy pionów ekonomiczno – księgowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Autor lub współautor publikacji związanych z problematyką podatku VAT. Jest osobą wysoce komunikatywną o ogromnym doświadczeniu i nie kwestionowanej wiedzy. Stały współpracownik naszej firmy.



28 listopad
Podatkowe zamknięcie roku 2024 r. oraz zmiany w podatkach dochodowych w 2025 roku 

Program szkolenia będzie modyfikowany.

 

  Program:  

  1. Podatki dochodowe CIT i PIT w 2024 roku
    • nowe limity podatkowe w 2024 r. dotyczące małego podatnika, możliwości opłacania CIT wg stawki obniżonej w wysokości 9%,
    • podatek minimalny przychodowy od 2024 r. (kogo ma dotyczyć, podstawa i wysokość opodatkowania),
    • preferencyjna amortyzacja budynków i budowli na wybranych obszarach Polski od 2024 r.,
    • dotacje, subwencje, dofinansowania oraz ich wpływ na podatki dochodowe z uwzględnieniem zmian począwszy od 2024 r.
    • zmiany w zakresie amortyzacji nieruchomości mieszkalnych od  2023 r.,
    • zmiany terminów w temacie cen transferowych,
    • księgi i ewidencje: JPK_CIT - nowa forma obowiązków podatkowych od 2025?
    • zmiany w zakresie ulgi na złe długi od 2023 r. a rozliczanych w 2024 r.,
    • nowe limity transakcji gotówkowych z przedsiębiorcami oraz nowość w zakresie limitów transakcji gotówkowych z konsumentami od 2024r?
    • zmiany dotyczące podatku u źródła (WHT) (dotyczące min. wydłużenia terminów na składanie oświadczeń, terminów złożenia oświadczeń następczych w 2024 r.,
    • świadczenia w związku z wojną w Ukrainie a podatki dochodowe w 2024 r.,
    • podatek od przerzucanych dochodów oraz zmiany w podatku od przerzucanych dochodów od 2023 r.,
    • zmiany zasad zaliczania do kosztów  podatkowych od 2023 r. składek na ubezpieczenia społeczne pracowników,
    • regulacje podatkowe związane z fundacją rodzinną (fundator, beneficjenci, przychody i stawki podatkowe)
    • zmiany w zakresie kosztów finansowania dłużnego (zmieniony limit wydatków tzw. kosztów finansowania dłużnego możliwy do zaliczenia w kup) z uwzględnieniem zmian od 2023r
    • zmiany regulacji podatkowych odnoszących się do estońskiego CIT od 2023 r. oraz inne zagadnienia dotyczące tej formy opodatkowania,
    • ryczałt samochodowy dla pracowników – zmiana zasad ustalania nieodpłatnego świadczenia,
    • praca zdalna (ekwiwalenty i ryczałty z tego tytułu) a podatek dochodowy  od osób fizycznych,
    • świadczenia otrzymywane przez beneficjentów fundacji rodzinnej a podatek dochodowy od osób fizycznych (zwolnienie, opodatkowanie różnymi stawkami PIT),
    • zapłata przez pracodawcę zaległych składek ZUS,
    • wyjazdy i imprezy integracyjne inne nieodpłatne świadczenia,
    • umowy zlecenia z cudzoziemcami,
    • świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, zmiany w limitach zwolnień podatkowych od 2024 r.

  2. Inne wybrane zagadnienia w podatkach dochodowych min.:
    • koszty podatkowe (zasady podziału kosztów, warunek  zaliczenia do kosztów podatkowych, wyłączenia z kosztów, płatności w niewłaściwej formie a koszty podatkowe),
    • koszty bezpośrednie oraz koszty pośrednie – moment poniesienia kosztu oraz korekta kosztów,
    • koszty podatkowe związane ze środkami trwałymi i wartościami niematerialnymi i prawne – amortyzacja (remont i modernizacja oraz inne).
    • płatności gotówkowe oraz płatności na rachunki niezgłoszone w rejestrze VAT + płatności bez split payment’u – jako wydatki wyłączone z kosztów podatkowych,
    • wybrane zagadnienia dotyczące kosztów uzyskania przychodów m.in.:
      • kary umowne i odszkodowania,
      • wydatki marketingowe, promocyjne, reklamowe, reprezentacyjne, sponsoring,
      • podatek u źródła jako koszt podatkowy,
      • świadczenia na rzecz pracowników a koszty podatkowe,
      • hipotetyczne koszty związane z kapitałami własnymi,
    • samochody osobowe a koszty podatkowe,
    • wyłączenie z kosztów podatkowych m.in. – amortyzacja budynków i  lokali mieszkalnych, wydatki reprezentacyjne, składki na ubezpieczenia społeczne, wydatki związane z radą nadzorczą, sponsoring niewłaściwy, ubezpieczenie OC członków zarządu, składki członkowskie.

  3. Odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja.

prowadzący: Aleksander Gniłka ......... więcej ∇
Awatar mLicencjonowany Doradca podatkowy (nr wpisu 11512), absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej oraz szef działu podatku dochodowego od osób prawnych w spółce doradztwa podatkowego. Autor kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita) oraz autor i współautor kilku pozycji książkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych. „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz „Kadry i Płace” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Wieloletni wykładowca prawa podatkowego w Polsce. Stały współpracownik naszej firmy.



29 listopad
Bilans 2024 - sprawozdania finansowe za 2024 rok oraz środki trwałe i leasing, zmiany na 2025 rok


  Program:  

  1. Wprowadzenie
  2. Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 - 2024.
    1. Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
    5. Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
    8. Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
    10. Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po ostatnich zmianach
    11. Dodatkowe dane w księgach rachunkowych przekazywanych w ramach JPK_CIT i JPK_KR

  3.  Sprawozdanie finansowe za 2024 rok - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
    1. Wprowadzenie
      1. Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
        • Wpływ wojny w Ukrainie
        • Wpływ COVID-19
        • Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
      2. Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
      3. Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2023 rok
      4. Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
    2. Bilans
      1. Struktura bilansu
      2. Zasady wyceny
      3. Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
      4. Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
    3. Rachunek zysków i strat
      1. Struktura rachunku zysków i strat
      2. Wariant porównawczy a kalkulacyjny
      3. Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
      4. Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
      5. Przychody oraz koszty finansowe
    4. Rachunek przepływów pieniężnych
      1. Struktura
      2. Obowiązek sporządzania
      3. Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
      4. Rodzaje przepływów pieniężnych
      5. Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
      6. Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
      7. Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
    5. Zestawienie zmian w kapitale własnym
    6. Dodatkowe informacje i objaśnienia

  4. Inwentaryzacja
    1. Terminy przeprowadzenia
    2. Metody inwentaryzacji
      1. Spis z natury
      2. Potwierdzenie sald
      3. Weryfikacja dokumentów
    3. Rozliczenia inwentaryzacji
    4. Wycena

  5. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
    1. Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
    2. Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
    3. Zasada ostrożnej wyceny
    4. Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
    5. Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
      1. Wartość podatkowa aktywów
      2. Wartość podatkowa zobowiązań
      3. Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
    6. Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym

  6. Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
    1. Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
      1. Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
      2. Środki trwałe w budowie
      3. Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
      4. Nabycie środków trwałych niskocennych
      5. Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
      6. Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
      7. Remonty
      8. Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
      9. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
      10. Odłączenie części składowej środka trwałego
    2. Amortyzacja środków trwałych
      1. Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
      2. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
      3. Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
      4. Metody amortyzacji
      5. Weryfikacja okresu użyteczności
      6. Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
      7. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
      8. Zakończenie okresu amortyzacji
      9. Likwidacja środka trwałego.

  7. Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
    1. Podstawowe definicje
    2. Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
    3. Aspekty prawa podatkowego
    4. Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
    5. Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
    6. Amortyzacja środków trwałych w leasingu
    7. Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
    8. Case study – przykłady

  8. Dyskusja i zakończenie.

prowadzący: Arkadiusz Lenarcik ......... więcej ∇
Dominik BielBiegły rewident, Dyrektor Departamentu Audytu. Karierę zawodową rozpoczął w dziale audytu ogólnopolskiej firmy audytorskiej gdzie był przede wszystkim odpowiedzialny za całość prac związanych z badaniem sprawozdań finansowych. Posiada doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR/MSSF), ale także w realizacji zleceń z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Brał udział w sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych. Autor artykułów oraz wykładowca zagadnień z zakresu rachunkowości. Stały współpracownik naszej firmy ESAL.


Wisła, hotel Gołębiewski Tropicana SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓

Wrocław, ul. Boczna 12

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.

BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • Klub Nocny.
  • Uwaga: możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania
  • Uwaga: istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • Dla zainteresowanych możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA (np. w kwocie 150 zł).

strona hotelu Gołębiewski

taras lato jaccuzpokoj.jpgPatio
basenpatiotaras lato jaccuz
Widok z gory zimataras zima jaccuzsala_konfer.jpg

cena 3-dniowego szkolenia zawiera: ..... szczegóły ∇

  • 3 wykłady
  • materiały szkoleniowe,
  • 3 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
  • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,

oraz

  • korzystanie z centrum SPA w hotelu.

Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!

 
 

Terminy

Okres: Od 26 listopad do 29 listopad

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 30 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30