Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855  | FAX 71 3339822

Konferencje Wyjazdowe

Wisła, Polanica Zdrój, Zakopane, Kołobrzeg i inne

Bilans 2023 - podatkowe i bilansowe zamknięcie roku 2023 oraz zmiany na 2024 rok

Akcja-Bilans-2023-w-hotelu-Mercure
Kategoria
Akcja Bilans / 27-29.11.2023 / Wrocław, hotel MERCURE / 3-dniowa konferencja
Termin
27 listopad - 29 listopad
kod:
4278
prowadzący:
Aleksander Gniłka, Zdzisław Modzelewski, Dominik Biel - Biegły Rewident


Informacje organizacyjne 3-dniowej konferencji

 

Kiedy i gdzie
  • start: 9.30
  • zakończenie: 15.30
  • Wrocław, hotel MERCURE / pl. Dominikański 1 (obok galerii)
  • ONLINE - cała Polska
Cenny netto
  • 1 osoba: 1730 zł + VAT/od os.
  • 2 i kolejne osoby płacą:
    1630 zł + VAT/od os.
  • online: 1510 zł + VAT/od os.
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 


hotel MERCURE - Centrum Wrocław, pl. Dominikański 1 ..... Kliknij aby zobaczyć szczegóły ↓

Wrocław, hotel MERCURE pl.Dominikański 1Hotelu Mercure - Centrum**** zlokalizowany jest w samym centrum Wrocławia, obok Starego Miasta i wrocławskiego Rynku. Mieści się w jednym kompleksie wraz z centrum handlowym GalerPanorama_restauracja.jpgia Dominikańska oraz z dogodnym połączeniem z Dworcem Głównym PKP i innymi częściami Wrocławia. Tutaj jest blisko do najczęściej odwiedzanych części Wrocławia: Rynek, Stare Miasto, Ostrów Tumski, Panorama Racławicka oraz dworców kolejowy i autobusowy.
Posiada dogodne połączenie tramwajowe z ZOO i Halą Stulecia, a niedaleko znajdziemy muzeum architektoniczne i narodowe. Centrum Wrocławia, a więc bezpośredni dostęp do szerokiej bazy gastronomicznej i rozrywkowej.
Hotel w ostatnim czasie przeszedł gruntowny remont w części hotelowej i gastronomicznej i prezentuje najwyższy poziom w swojej klasie
Dojazd z Dworca Głównego PKP i Dworca Autobusowego - tramwajami 8, 9 lub 11.Panorama_sala_konferencyjna.jpg


Zainteresowanych zakwaterowaniem prosimy o kontakt z biurem ESAL - tel. 71 3339350, mobile: 531 618 854, 531 618 856

 

koszty pobytu w hotelu w trakcie konferencji ..... szczegóły ↓

 

pokój 1-osobowy
  • cena za 1 nocleg: 380 zł
  • cena za 3 noclegi: 1140 zł
  • koszt kolacji w hotelu: 90 zł
  • szkolenie + 3 noclegi w pokoju 1-os.+ 3 kolacje: 3140 zł + VAT
pokój 2-osobowy
  • cena za pokój 2-os.: 440 zł
  • cena za 3 noclegi w pokoju 2-os.: 660 zł za osobę / 1320 zł za pokój
  • koszt kolacji w hotelu: 90 zł
  • szkolenie + 3 noclegi w pokoju 2-os.+ 3 kolacje: 2660 zł + VAT
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zainteresowanych zakwaterowaniem prosimy o kontakt z biurem ESAL - tel. 71 3339350, mobile: 531 618 854, 531 618 855
 


27 listopad
Podatek dochodowy od osób prawnych CIT - zamknięcie roku 2023 oraz zmiany na 2024 rok

  Program:  

  1. Podatki dochodowe w 2023 roku.
    • zmiany w zakresie kosztów finansowania dłużnego (zmieniony limit wydatków tzw. kosztów finansowania dłużnego możliwy do zaliczenia w kup) z uwzględnieniem zmian od 2023r
    • zmiany regulacji podatkowych odnoszących się do estońskiego CIT od 2023r. oraz inne zagadnienia dotyczące tej formy  opodatkowani (m.in.: rozszerzenie katalogu wydatków niezwiązanych z działalnością gospodarczą, doprecyzowanie przepisów dotyczących terminu zapłaty podatku wynikającego z korekty wstępnej, terminu na zawiadomienie organu podatkowego o wyborze opodatkowania w tej formie, rozszerzenie możliwości opodatkowania na innych podatników, zmiany dotyczące tzw. podatku na wejściu do CIT estońskiego, minimalne nakłady na inwestycje),
    • minimalny podatek przychodowy (kogo ma dotyczyć, podstawa i wysokość opodatkowania),
    • spółki holdingowe,
    • wybrane ulgi podatkowe w podatkach dochodowych (ulga podatkowa dla przedsiębiorców wspierających sport, edukację i kulturę, ulga na prototyp, ulga na ekspansję, ulga na robotyzację),
    • zmiany w zakresie amortyzacji nieruchomości mieszkalnych,
    • zmiany w temacie cen transferowych,
    • księgi i ewidencje – nowa forma obowiązków podatkowych od 2024?
    • nielegalne zatrudnianie pracowników skutki podatkowe dla dwóch stron współpracy,
    • zmiany dotyczące podatku u źródła (WHT) (dotyczące min. wydłużenia terminów na składanie oświadczeń przez płatników oraz wydłużenia ważności oświadczeń złożonych przez płatników),
    • podatek od przerzucanych dochodów oraz zmiany w podatku od przerzucanych dochodów od 2023r.
    • zmiany zasad zaliczania do kosztów podatkowych od 2023r. składek na ubezpieczenia społeczne pracowników,
    • zmiany w zakresie ulgi na złe długi od 2023r.
    • nowe limity transakcji gotówkowych z przedsiębiorcami oraz nowość w zakresie limitów transakcji gotówkowych z konsumentami od 2024r?
    • regulacje podatkowe związane z fundacją rodzinną (fundator, beneficjenci, przychody i stawki podatkowe)
    • formy opodatkowania przedsiębiorców,
    • wynajem prywatnych składników majątku – ryczałt,
    • ryczałt samochodowy dla pracowników – zmiana zasad ustalania nieodpłatnego świadczenia,
    • zmiany i nowe zwolnienia podatkowe w podatku dochodowym,
    • praca zdalna (ekwiwalenty i ryczałty z tego tytułu) a podatek dochodowy  od osób fizycznych,
    • świadczenia otrzymywane przez beneficjentów fundacji rodzinnej a podatek dochodowy od osób fizycznych (zwolnienie, opodatkowanie różnymi stawkami PIT),
    • zapłata przez pracodawcę zaległych składek ZUS,
    • wyjazdy i imprezy integracyjne inne nieodpłatne świadczenia,
    • konkursy (gry) organizowane przez przedsiębiorców,
    • umowy zlecenia z cudzoziemcami.
    • zakwaterowanie pracowników,
    • świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
    • podwyższone limity zwolnień podatkowych w PIT.

  2. Inne wybrane zagadnienia w podatkach dochodowych min.:
    • ograniczenia w rozliczaniu strat,
    • zmiany dotyczące amortyzacji używanych środków trwałych,
    • opodatkowanie spółek komandytowych i jawnych i ich wspólników,
    • warunki opłacania podatku CIT wg stawki 9%,
    • koszty podatkowe (zasady podziału kosztów, warunek  zaliczenia do kosztów podatkowych, wyłączenia z kosztów, płatności w niewłaściwej formie a koszty podatkowe),
    • korekty kosztów i przychodów podatkowych ze szczególnym uwzględnieniem przełomu roku,
    • darowizny i inne nieodpłatne świadczenia w związku z wojną w Ukrainie a koszty podatkowe w CIT.

  3. Pytania uczestników, dyskusja.

prowadzący: Aleksander Gniłka ......... więcej ∇
Awatar mLicencjonowany Doradca podatkowy (nr wpisu 11512), absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej oraz szef działu podatku dochodowego od osób prawnych w spółce doradztwa podatkowego. Autor kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita) oraz autor i współautor kilku pozycji książkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych. „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz „Kadry i Płace” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Wieloletni wykładowca prawa podatkowego w Polsce. Stały współpracownik naszej firmy.



28 listopad
Podatek VAT w 2023 roku oraz zmiany na 2024 r. 

  Nowy Program:  

  1. KSeF i faktury ustrukturyzowane – przygotowanie do wdrożenia (2023)
    • co to jest KSeF i do czego ma służyć?
    • co muszę mieć, aby wystawić fakturę w KSeF? czy są darmowe programy do wystawiania faktur w KSeF?
    • KSeF - czy to oznacza brak faktur papierowych?
    • pojęcie e-faktury, czyli faktury ustrukturyzowanej wystawianej w ramach KSeF;
    • kto może wystawiać faktury w KSeF? Uprawnienia – kto komu i jakie uprawnienia związane w wystawianiem faktur w KSeF może przekazać?
    • wystawienie, otrzymanie i przesłanie faktury ustrukturyzowanej;
    • wysyłka wsadowa i interaktywna – czym się różnią?
    • uwierzytelnienia faktury ustrukturyzowanej;
    • akceptacja odbiorcy e-faktur;
    • czy osoba prywatna lub kontrahent zagraniczny może dostać fakturę ustrukturyzowaną?
    • jak można podejrzeć fakturę w KSeF?
    • faktury pro forma, uproszczone, noty korygujące a system KSeF;
    • co się dzieje, gdy nie udało się wystawić faktury w KSeF?
    • jak wygląda korygowanie sprzedaży w przypadku wystawiania faktur w KSeF?
    • „korzyści” związane z wystawianiem faktur ustrukturyzowanych;

  2. KSeF i faktury ustrukturyzowane – wersja obowiązkowa (lipiec 2024)
    • faktura wyłącznie jako faktura ustrukturyzowana?
    • czy będzie można wystawiać faktury papierowe lub zwykłe elektroniczne (np. pdf)?
    • jaka faktura musi być wystawiona dla kontrahenta z UE (VAT-UE) lub spoza UE?
    • firma zagraniczna z polskim NIP też musi wystawiać polskie faktury w KSeF czy jednak może wystawić fakturę papierową?
    • możliwości wystawienia faktury poza KSeF i ograniczenia w tym zakresie;
    • co się dzieje, gdy KSeF ulegnie awarii a należy wystawić fakturę?
    • faktury VAT-RR i VAT-RR Korekta – wystawiane w KSeF;
    • kary (100%) za wystawienie faktury poza KSeF;
    • numer KSeF – co to jest i do czego służy?
    • obowiązek podania nr KSeF w przelewie MPP oraz w każdym innym przelewie (B2B);
    • podatnicy zwolnieni od VAT, także korzystający ze zwolnienia do 200.000 zł, również w KSeF? od kiedy?
    • faktury dla konsumentów (B2C) w KSeF czy poza?
    • kody QR – w jakich sytuacjach muszą pojawić się na fakturach?
    • faktury „specjalne” (np. paragony z NIP nabywcy) a KSeF – jakie zasady będą obowiązywały?
    • nowe terminy związane z wystawianiem faktur, w tym w KSeF;
    • błędy dotyczące faktur ustrukturyzowanych a odpowiedzialność z KKS;
    • dlaczego w KSeF będą mogły obowiązywać kursy waluty z 2 różnych dni i kiedy to będzie możliwe?
    • faktury zaliczkowe już nie obowiązkowe (wrzesień 2023) i co to oznacza?

  3. Grupa VAT (styczeń 2023)
    • definicja „Grupy VAT” i „Przedstawiciela Grupy VAT”;
    • warunki utworzenia Grupy VAT: powiązania finansowe, ekonomiczne i organizacyjne;
    • zasady opodatkowywania transakcji dokonywanych przez członków Grupy;
    • zasady fakturowania transakcji dokonywanych przez członków Grupy;
    • rozliczenia dokonywane przez przedstawiciela Grupy VAT;
    • status członka Grupy: przed, po i w trakcie istnienia Grupy;
    • Grupa VAT a Biała lista;
    • struktura odliczania kwoty VAT w Grupie VAT;
    • brak VAT a co z PCC;
    • rachunek VAT a rozliczenia w Grupie VAT; 
    • dodatkowy JPK, który musi być składany przez członków Grupy;

  4. Powrót ODWROTNEGO OBCIĄŻENIA (kwiecień 2023)
    • w jakich transakcjach krajowych występuje OO?
    • obowiązki sprzedawcy i nabywcy;
    • OO a mechanizm podzielonej płatności (MPP)?

  5. SLIM VAT 3 (lipiec 2023)
    • podwyższenie limitu sprzedaży małego podatnika;
    • określenie zasad stosowania kursu waluty w przypadku korekt dotyczących faktur wystawionych w walucie obcej;
    • zmiany w zakresie wykazania WDT w przypadku otrzymania dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza granicę;
    • likwidacja obowiązku posiadania faktury zakupowej przy WNT;
    • nowe, lepsze zasady zaokrąglania współczynnika w przypadku struktury odliczania VAT naliczonego;
    • zmienione zasady dokonywania korekt rocznych, w tym przypadki, w których podatnik nie będzie miał obowiązku dokonania korekty rocznej (na swoją niekorzyść);
    • likwidacja obowiązku ustalania z naczelnikiem urzędu skarbowego współczynnika (pre-współczynnika) wstępnego;
    • zmiana warunków 15-dniowego zwrotu VAT dla tzw. podatników bezgotówkowych;
    • zmiany, konsolidacja i ujednolicenie zasad dla wiążących informacji;
    • zmiany w ramach TAX FREE;
    • obniżanie sankcji VAT oraz wprowadzenie uznaniowości (naczelnik urzędu skarbowego będzie decydował o wysokości sankcji podatkowej);

  6. Ewidencja usług płatniczych – nowy obowiązek w VAT (styczeń 2024)
    • na czym polega ten obowiązek?
    • których podmiotów i usług on dotyczy?
    • co i w jaki sposób musi być ewidencjonowane?
    • komu należy udostępniać tę ewidencję?

  7. Wybrane orzecznictwo TSUE z 2021-22 i jego konsekwencje dla polskiego VAT
  8. Dyskusja, pytania i odpowiedzi.

prowadzący: Zdzisław Modzelewski ......... więcej ∇
Awatar mPrawnik, licencjonowany doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego, doświadczony wykładowca i praktyk, od wielu lat specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, występował jako ekspert komisji sejmowej w dziedzinie podatku VAT. Autor licznych artykułów o tematyce podatkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych spółkach zajmujących się doradztwem podatkowym, obecnie jest partnerem w kancelarii GWW. W swojej praktyce zawodowej zajmował się zarówno bieżącym doradztwem podatkowym obejmującym m.in. opracowywanie opinii i analiz, w tym optymalizacji podatkowych, przeprowadzanie audytów podatkowych, jak również pomocą klientom w przygotowywaniu pism procesowych oraz reprezentacją klientów w postępowaniach podatkowych i przed sądem administracyjnym. Poprowadził ponad tysiąc szkoleń dla służb księgowych, osób zarządzających oraz pracowników aparatu skarbowego i samorządów. Jest współautorem m.in. 3 komentarzy podatkowych: „Ustawa o VAT. Komentarz” - wydanych w 2001r., 2003r. i 2006r. oraz innych publikacji dotyczących podatku VAT. Stały współpracownik firmy ESAL Sp.z o.o.



29 listopad
Bilans 2023 - sprawozdania finansowe za 2023 rok oraz środki trwałe i leasing


  Program:  

  1. Wprowadzenie
  2. Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 - 2023.
    1. Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
    5. Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
    8. Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
    10. Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po zmianach 2022

  3.  Sprawozdanie finansowe za 2023 rok - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
    1. Wprowadzenie
      1. Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
        • Wpływ wojny w Ukrainie
        • Wpływ COVID-19
        • Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
      2. Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
      3. Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2023 rok
      4. Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
    2. Bilans
      1. Struktura bilansu
      2. Zasady wyceny
      3. Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
      4. Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
    3. Rachunek zysków i strat
      1. Struktura rachunku zysków i strat
      2. Wariant porównawczy a kalkulacyjny
      3. Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
      4. Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
      5. Przychody oraz koszty finansowe
    4. Rachunek przepływów pieniężnych
      1. Struktura
      2. Obowiązek sporządzania
      3. Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
      4. Rodzaje przepływów pieniężnych
      5. Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
      6. Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
      7. Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
    5. Zestawienie zmian w kapitale własnym
    6. Dodatkowe informacje i objaśnienia

  4. Inwentaryzacja
    1. Terminy przeprowadzenia
    2. Metody inwentaryzacji
      1. Spis z natury
      2. Potwierdzenie sald
      3. Weryfikacja dokumentów
    3. Rozliczenia inwentaryzacji
    4. Wycena

  5. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
    1. Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
    2. Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
    3. Zasada ostrożnej wyceny
    4. Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
    5. Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
      1. Wartość podatkowa aktywów
      2. Wartość podatkowa zobowiązań
      3. Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
    6. Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym

  6. Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
    1. Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
      1. Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
      2. Środki trwałe w budowie
      3. Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
      4. Nabycie środków trwałych niskocennych
      5. Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
      6. Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
      7. Remonty
      8. Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
      9. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
      10. Odłączenie części składowej środka trwałego
    2. Amortyzacja środków trwałych
      1. Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
      2. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
      3. Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
      4. Metody amortyzacji
      5. Weryfikacja okresu użyteczności
      6. Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
      7. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
      8. Zakończenie okresu amortyzacji
      9. Likwidacja środka trwałego.

  7. Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
    1. Podstawowe definicje
    2. Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
    3. Aspekty prawa podatkowego
    4. Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
    5. Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
    6. Amortyzacja środków trwałych w leasingu
    7. Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
    8. Case study – przykłady

  8. Dyskusja i zakończenie.

prowadzący: Dominik Biel ......... więcej ∇
Dominik BielBiegły rewident (nr. 13567), trener z zakresu rachunkowości, Partner w dużej spółce audytorskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w ogólnopolskiej firmie audytorskiej, gdzie był odpowiedzialny przede wszystkim za całość prac związanych z badaniem sprawozdań finansowych. Posiada doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR/MSSF) oraz w realizacji zleceń z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Brał również udział w sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych. Autor artykułów (m.in. Rzeczpospolita) oraz publikacji z zakresu rachunkowości, współpracownik naszej firmy.


hotel MERCURE - Centrum Wrocław, pl. Dominikański 1 ..... Kliknij aby zobaczyć szczegóły ↓

Wrocław, hotel MERCURE pl.Dominikański 1Hotelu Mercure - Centrum**** zlokalizowany jest w samym centrum Wrocławia, obok Starego Miasta i wrocławskiego Rynku. Mieści się w jednym kompleksie wraz z centrum handlowym GalerPanorama_restauracja.jpgia Dominikańska oraz z dogodnym połączeniem z Dworcem Głównym PKP i innymi częściami Wrocławia. Tutaj jest blisko do najczęściej odwiedzanych części Wrocławia: Rynek, Stare Miasto, Ostrów Tumski, Panorama Racławicka oraz dworców kolejowy i autobusowy.
Posiada dogodne połączenie tramwajowe z ZOO i Halą Stulecia, a niedaleko znajdziemy muzeum architektoniczne i narodowe. Centrum Wrocławia, a więc bezpośredni dostęp do szerokiej bazy gastronomicznej i rozrywkowej.
Hotel w ostatnim czasie przeszedł gruntowny remont w części hotelowej i gastronomicznej i prezentuje najwyższy poziom w swojej klasie
Dojazd z Dworca Głównego PKP i Dworca Autobusowego - tramwajami 8, 9 lub 11.Panorama_sala_konferencyjna.jpg


Zainteresowanych zakwaterowaniem prosimy o kontakt z biurem ESAL - tel. 71 3339350, mobile: 531 618 854, 531 618 856

cena 3-dniowego szkolenia zawiera: ..... szczegóły ∇

Szkolenia w wersji stacjonarnej:

  • 3 wykłady, praktyczne przykłady i ćwiczenia
  • materiały szkoleniowe na każdy wykład,
  • przerwy kawowe i lunch,

Szkolenia w wersji online:

  • dostęp do platformy szkoleń on-line
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w formie elektronicznej (na życzenie w formie papierowej)

Warunki techniczne szkolenia online:

  • Uczestnicy mogą aktywnie zadawać pytania wykładowcy (czat online),
  • Materiały szkoleniowe otrzymają Państwo mailowo w formie elektronicznej,
  • Po rejestracji informacje organizacyjne zostaną Państwu przesłane na adres e-mail,
  • Uczestnik otrzyma bezpieczny indywidualny kod dostępu i link do platformy umożliwiającej udział w zajęciach,
  • Wymagania sprzętowe: komputer, tablet i stałe łącze internetowe.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!


Jarmark Bożonarodzeniowy

coroczna tradycja wrocławskiego rynku
jarmark
od 24 listopada startuje na Rynku wrocławskim (300m od hotelu) coroczny Jarmark Bożonarodzeniowy
Zapraszamy do odwiedzenia
z pl. Dominikańskiego najłatwiej dojść ulicą Oławską, można podjechać również 1 przystanek tramwajem 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11, 17, 23, 33 jeden przystanek w kierunku Rynku do Przejścia Świdnickiego (zobacz na mapie)
choinka
strona Jarmarku Bożonarodzenioewego
 
 

Terminy

Okres: Od 27 listopad do 29 listopad

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 28 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30