Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855

Wszystkie Szkolenia

harmonogram szkoleń otwartych i konferencji

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej oraz asertywności,

IkarPlaza
Kategoria
15-17.06.2025 / Kołobrzeg, Ikar Plaza SPA - konferencja 2-dniowa
Termin
15 czerwiec - 17 czerwiec
Telefon
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kod:
4579
prowadzący:
trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001
Czas trwania:
14 godzin lekcyjnych


Informacje organizacyjne 2-dniowego szkolenia



Kiedy i gdzie
  • od: 15 czerwca (kolacja)
  • do: 17 czerwca (obiad)
  • Kołobrzeg
    Ikar Plaza SPA & WELLNESS, 
    ul. Wschodnia 35
Cenny netto
  • 1 osoba: 2590,00 zł + VAT/od os.
  • 2-4 os.: 2490,00 zł + VAT/od os.
  • więcej osób - dod. rabat
  • pełne wyżywienie
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą
  • masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

Kołobrzeg, Ikar Plaza SPA & Wellness     ..... szczegóły ∇

Wrocław, ul. Boczna 12

Konferencja będzie się odbywać w kompleksie hotelowo-wypoczynkowym położonym w niewielkiej odległości od morza i piaszczystej plaży (ok.50 m). Wysoki standard i znakomita lokalizacja hotelu z przepięknym widokiem na morze oraz ścieżkami do rekreacji, stwarzają doskonałe warunki do pracy, wypoczynku i rekreacji.
Na terenie kompleksu znajdują się: urokliwa jadalnia, restauracja z kawiarnią, lobby bar, klub nocny, ogród z urzekającą roślinnością, Centrum Spa & Wellness, centrum zdrowia, bilard, fitness, nowoczesny kompleks basenowy obejmujący baseny wewnętrzne i zewnętrzne z jacuzzi, światem sauny i salą fitness.
Basen z podgrzewaną wodą zapewniający śródziemnomorską atmosferę!
Nastrój miejsca oraz nadmorski klimat pozytywnie wpłynie na Państwa samopoczucie i zdrowie.

Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • sala fitness.

strona Centrum IKAR Plaza


 

Program:  

  1. Czym są emocje. Co to jest inteligencja emocjonalne:
    • Doprecyzujemy istotne pojęcia z zakresu EQ
    • Różne rodzaje emocji
    • Mapa emocji Roberta Plutchika
    • Koło uczuć Kaitlin Robbs
    • Rozpoznaj swoje emocje i uczucia
    • Zastanowimy się – jak reaguję na sytuacje trudne emocjonalnie? I co mi to daje
    • Stworzymy „Moją mapę emocji” – zidentyfikujesz źródła emocji w swoim życiu
    • spojrzymy na czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne – czy wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne?
    • Zastanowimy się, czy warto rozwijać emocjonalność, jaki ma wpływ na komfort życia, skuteczność, relacje, osiąganie celów itd.

  2. Kształtowanie inteligencji emocjonalnej
    Poznamy i rozszyfrujemy:
    • Sześć zasad inteligencji emocjonalnej
    • Odporność psychiczna i jej wpływ na rozwój osobisty oraz relacje
    • Mity związane z inteligencją emocjonalną

  3. Rozwijamy kompetencje
    Poznamy i rozszyfrujemy 5 obszarów inteligencji emocjonalnej i ich roli:
    • Samoświadomość – czy mam świadomość własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń
    • Samokontrola – czy mam kontrolę nad własnymi zachowaniami oraz emocjami?
    • Automotywacja – co mnie motywuje? Co sprawia, że mam chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym?
    • Empatia – Czy potrafię identyfikować emocje i uczucia innych osób oraz utożsamiać się z nimi?
    • Kompetencje społeczne – czy potrafię komunikować się jasno z innymi ludźmi, biorąc pod uwagę ich styl zachowania i myślenia, emocje i uczucia?

  4. Stres, negatywne emocje i nieporozumienia
    Stres – co musisz o nim wiedzieć:
    • Definicja stresu – czy istnieje tylko jedna, czy też jest ich więcej?
    • Jak reagujemy na sytuacje stresowe – rodzaje naszych zachowań, wywoływanych przez stres emocji
    • Mapa emocji – co się z nami dzieje w trudnych dla nas sytuacjach?
    • Inteligencja emocjonalna a stres.

  5. Odpowiedzi na pytania uczestników.
 
prowadzący: trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001

 

Metody szkoleniowe:  Szkolenie jest prowadzone w formie wykładu, warsztatu z ćwiczeniami oraz studium przypadku.
Profil uczestników:  Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ, kluczowej, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie oraz wzmocnieniem motywacji do działania.
Cel szkolenia: 

Celem szkolenia jest:

  • Poszerzenie wiedzę na temat emocji
  • Zdobycie wiedzy z zakresu metod i technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych ludzi
  • Znajomość podstaw empatii, asertywności, radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Zdobycie umiejętności autodiagnozy własnych mocnych i słabych stron w obszarze zarządzania emocjami
  • Zdobycie umiejętności określenia co nas motywuje i co sprawia, że mamy chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym
  • Umiejętność sprawowania kontroli nad własnymi emocjami i zachowaniami
  • Określenie własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń związanych ze swoimi emocjami
  • Przejawianie postawy asertywnej względem współpracowników
  • Posiadanie większej świadomości roli inteligencji emocjonalnej w życiu zawodowym i osobistym
  • Mniejsza podatność na wypalenie zawodowe
  • Poprawa jakości kontaktów ze współpracownikami i klientami
  • Motywacja do budowania poprawnych relacji interpersonalnych
Korzyści:  Wybór adekwatnych narzędzi zarządzania relacjami, świadomość korzystania ze swoich osobistych zasobów na co dzień w sytuacjach zawodowych i prywatnych, obniżenie poziom stresu i konfliktów, wzmocnienie motywacji do działania, zmniejszenie podatności na wypalenie zawodowe, przyjmowanie postawy asertywnej wobec współpracowników, poprawa jakości kontaktów ze współpracownikami i klientami, umiejętność autodiagnozy swoich mocnych i słabych stron w zakresie zarządzania emocjami.


 

Kołobrzeg, Ikar Plaza SPA & Wellness     ..... szczegóły ∇

Wrocław, ul. Boczna 12

Konferencja będzie się odbywać w kompleksie hotelowo-wypoczynkowym położonym w niewielkiej odległości od morza i piaszczystej plaży (ok.50 m). Wysoki standard i znakomita lokalizacja hotelu z przepięknym widokiem na morze oraz ścieżkami do rekreacji, stwarzają doskonałe warunki do pracy, wypoczynku i rekreacji.
Na terenie kompleksu znajdują się: urokliwa jadalnia, restauracja z kawiarnią, lobby bar, klub nocny, ogród z urzekającą roślinnością, Centrum Spa & Wellness, centrum zdrowia, bilard, fitness, nowoczesny kompleks basenowy obejmujący baseny wewnętrzne i zewnętrzne z jacuzzi, światem sauny i salą fitness.
Basen z podgrzewaną wodą zapewniający śródziemnomorską atmosferę!
Nastrój miejsca oraz nadmorski klimat pozytywnie wpłynie na Państwa samopoczucie i zdrowie.

Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • sala fitness.
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • dla zainteresowanych - możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA z 15% rabatem dla uczestników (np. w kwocie 150 zł).

strona Centrum IKAR Plaza

cena 3-dniowego szkolenia zawiera: ..... szczegóły ∇

  • 3 wykłady
  • materiały szkoleniowe,
  • 3 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
  • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,

oraz

  • korzystanie z centrum SPA w hotelu.

Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!

 
 

Terminy

Okres: Od 15 czerwiec do 17 czerwiec

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
20
22
23
24
28
29
30
31

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 31 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30