Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855

Wszystkie Szkolenia

harmonogram szkoleń otwartych i konferencji

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej oraz asertywności.

Kategoria
27-29.05.2025./ Gdańsk, hotel Mercure-Stare Miasto - konferencja 2-dniowa
Termin
27 maj - 29 maj
Telefon
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kod:
4575
prowadzący:
trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001
Czas trwania:
21 godzin lekcyjnych

Informacje organizacyjne 2-dniowego szkolenia



Kiedy i gdzie
  • od: 27 maja (kolacja)
  • do: 29 maja (obiad)
  • Gdańsk, hotel MERCURE Gdańsk Stare Miasto ****
    ul. Jana Heweliusza 22
Cenny netto
  • 1 osoba: 2890 zł + VAT/od os.
  • 2-3 os.: 2790 zł + VAT/od os.
  • 4 i więcej osób - cena indywidualna, dodatkowy rabat - prosimy o kontakt
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą - prosimy o telefon w sprawie szczegółów
  • masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

 

szczegóły konferencji wkrótce

 

Program:  

  1. Czym są emocje. Co to jest inteligencja emocjonalne:
    • Doprecyzujemy istotne pojęcia z zakresu EQ
    • Różne rodzaje emocji
    • Mapa emocji Roberta Plutchika
    • Koło uczuć Kaitlin Robbs
    • Rozpoznaj swoje emocje i uczucia
    • Zastanowimy się – jak reaguję na sytuacje trudne emocjonalnie? I co mi to daje
    • Stworzymy „Moją mapę emocji” – zidentyfikujesz źródła emocji w swoim życiu
    • spojrzymy na czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne – czy wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne?
    • Zastanowimy się, czy warto rozwijać emocjonalność, jaki ma wpływ na komfort życia, skuteczność, relacje, osiąganie celów itd.

  2. Kształtowanie inteligencji emocjonalnej
    Poznamy i rozszyfrujemy:
    • Sześć zasad inteligencji emocjonalnej
    • Odporność psychiczna i jej wpływ na rozwój osobisty oraz relacje
    • Mity związane z inteligencją emocjonalną

  3. Rozwijamy kompetencje
    Poznamy i rozszyfrujemy 5 obszarów inteligencji emocjonalnej i ich roli:
    • Samoświadomość – czy mam świadomość własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń
    • Samokontrola – czy mam kontrolę nad własnymi zachowaniami oraz emocjami?
    • Automotywacja – co mnie motywuje? Co sprawia, że mam chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym?
    • Empatia – Czy potrafię identyfikować emocje i uczucia innych osób oraz utożsamiać się z nimi?
    • Kompetencje społeczne – czy potrafię komunikować się jasno z innymi ludźmi, biorąc pod uwagę ich styl zachowania i myślenia, emocje i uczucia?

  4. Stres, negatywne emocje i nieporozumienia
    Stres – co musisz o nim wiedzieć:
    • Definicja stresu – czy istnieje tylko jedna, czy też jest ich więcej?
    • Jak reagujemy na sytuacje stresowe – rodzaje naszych zachowań, wywoływanych przez stres emocji
    • Mapa emocji – co się z nami dzieje w trudnych dla nas sytuacjach?
    • Inteligencja emocjonalna a stres.

  5. Odpowiedzi na pytania uczestników.
 
prowadzący: trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001

 

Metody szkoleniowe:  Szkolenie jest prowadzone w formie wykładu, warsztatu z ćwiczeniami oraz studium przypadku.
Profil uczestników:  Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ, kluczowej, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie oraz wzmocnieniem motywacji do działania.
Cel szkolenia: 

Celem szkolenia jest:

  • Poszerzenie wiedzę na temat emocji
  • Zdobycie wiedzy z zakresu metod i technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych ludzi
  • Znajomość podstaw empatii, asertywności, radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Zdobycie umiejętności autodiagnozy własnych mocnych i słabych stron w obszarze zarządzania emocjami
  • Zdobycie umiejętności określenia co nas motywuje i co sprawia, że mamy chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym
  • Umiejętność sprawowania kontroli nad własnymi emocjami i zachowaniami
  • Określenie własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń związanych ze swoimi emocjami
  • Przejawianie postawy asertywnej względem współpracowników
  • Posiadanie większej świadomości roli inteligencji emocjonalnej w życiu zawodowym i osobistym
  • Mniejsza podatność na wypalenie zawodowe
  • Poprawa jakości kontaktów ze współpracownikami i klientami
  • Motywacja do budowania poprawnych relacji interpersonalnych
Korzyści:  Wybór adekwatnych narzędzi zarządzania relacjami, świadomość korzystania ze swoich osobistych zasobów na co dzień w sytuacjach zawodowych i prywatnych, obniżenie poziom stresu i konfliktów, wzmocnienie motywacji do działania, zmniejszenie podatności na wypalenie zawodowe, przyjmowanie postawy asertywnej wobec współpracowników, poprawa jakości kontaktów ze współpracownikami i klientami, umiejętność autodiagnozy swoich mocnych i słabych stron w zakresie zarządzania emocjami.

Gdańsk, hotel Mercure Gdańsk - Stare Miasto **** ..... Kliknij aby zobaczyć szczegóły ↓

Gdańsk, hotel Mercure Gdańsk - Stare MiastoGdańsk, hotel Mercure Gdańsk - Stare MiastoGdańsk, hotel Mercure Gdańsk - Stare Miasto

        Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto położony jest samym sercu Gdańska, a z jego okien roztaczaja się najpiękniejsze widoki na panoramę miasta. Wszystkie główne atrakcje zabytkowej starówki są na wyciągnięcie ręki. Podczas spaceru klimatycznymi uliczkami czekają na Ciebie urzekające widoki Starego Miasta oraz widok na historyczną Stocznię Gdańską. Pobyt w Mercure Gdańsk Stare Miasto to szansa na zanurzenie się w magicznym klimacie gdańskiej starówki. 

Mercure Gdańsk Stare Miasto to czterogwiazdkowy hotel położony zaledwie 5 minut spacerem od głównego dworca kolejowego, co zachęca do przyjazdu pociągiem. Natomiast na przybywających samochodem czeka wygodny, monitorowany parking. Lokalizacja hotelu to wielki atut - wygodny dostęp do dworca i przystanków sprawia, że stanowi on doskonałą bazę do odkrywania kulturowego bogactwa Gdańska.

Po intensywnym dniu szkoleń zapraszamy do relaksu na tarasie hotelu i  wsłuchanie się w magiczne brzmienie gdańskich carillonów, odprężenia w komfortowych pokojach i regeneracji sił podczas degustacji posiłków w hotelowej restauracji.

Gdańsk zawdzięcza swoje istnienie oraz ponad tysiącletni rozwój owocnej współpracy ludzi różnych narodowości, religii, kultur i zawodów. Przez wieki miasto kształtowało się w duchu wolności, która stanowi istotę jego historii i współczesności.

Zapraszamy na szkolenia z Esal w historycznym Gdańsku -przywieziecie Państwo ze sobą bagaż wiedzy i wspomnień.

 

strona hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto: https://all.accor.com/hotel/3390/index.pl.shtml


cena 2-dniowego szkolenia zawiera: ..... szczegóły ∇

  • 2 wykłady
  • materiały szkoleniowe,
  • 2 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
  • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,

Pokój jednoosobowy za dopłatą.

Ważna informacja dotycząca zakwaterowania w pokoju 2-osobym do pojedynczego wykorzystania:
uprzejmie informujemy, iż organizator nie pokrywa kosztów związanych z wykorzystaniem pokoju dwuosobowego przez jedną osobę, która w zgłoszeniu uczestnictwa nie deklaruje uiszczenia dopłaty do pokoju 1-osobowego.
W sytuacji, w której my jako Organizator nie będzie mieli możliwości dokwaterowania drugiej innej osoby, konieczność dopłaty do niewykorzystanej połowy pokoju leży po stronie Zamawiającego.

Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!

 
 

Terminy

Okres: Od 27 maj do 29 maj

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
20
22
23
24
28
29
30
31

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 31 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30