Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855

Wszystkie Szkolenia

harmonogram szkoleń otwartych i konferencji

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej oraz asertywności

Widok-z-gory
Kategoria
27-29.04.2025 / Wisła, hotel Gołębiewski - konferencja
Termin
27 kwiecień - 29 kwiecień
Telefon
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kod:
4570
prowadzący:
trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001

Informacje organizacyjne 2-dniowej konferencji



Kiedy i gdzie
  • od: 27 kwietnia (kolacja)
  • do: 29 kwietnia (obiad)
  • Wisła, hotel Gołębiewski
    Tropicana SPA, Al.Ks.Bp.Bursche 3
Cenny netto
  • 1 osoba: 2790 zł + VAT/od os.
  • 2-3 os.: 2690 zł + VAT/od os.
  • 4 i więcej osób - cena indywidualna, dodatkowy rabat - prosimy o kontakt
  • pełne wyżywienie, dopłata do pokoju 1-osobowego 570 zł
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą - prosimy o telefon w sprawie szczegółów
  • masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

Wisła, hotel Gołębiewski Tropicana SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓


Wrocław, ul. Boczna 12

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.


BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • Klub Nocny.

strona hotelu Gołębiewski

taras lato jaccuzpokoj.jpgPatio
basenpatiotaras lato jaccuz
Widok z gory zimataras zima jaccuzsala_konfer.jpg
 
 

 

Program:  

  1. Czym są emocje. Co to jest inteligencja emocjonalne:
    • Doprecyzujemy istotne pojęcia z zakresu EQ
    • Różne rodzaje emocji
    • Mapa emocji Roberta Plutchika
    • Koło uczuć Kaitlin Robbs
    • Rozpoznaj swoje emocje i uczucia
    • Zastanowimy się – jak reaguję na sytuacje trudne emocjonalnie? I co mi to daje
    • Stworzymy „Moją mapę emocji” – zidentyfikujesz źródła emocji w swoim życiu
    • spojrzymy na czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne – czy wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne?
    • Zastanowimy się, czy warto rozwijać emocjonalność, jaki ma wpływ na komfort życia, skuteczność, relacje, osiąganie celów itd.

  2. Kształtowanie inteligencji emocjonalnej
    Poznamy i rozszyfrujemy:
    • Sześć zasad inteligencji emocjonalnej
    • Odporność psychiczna i jej wpływ na rozwój osobisty oraz relacje
    • Mity związane z inteligencją emocjonalną

  3. Rozwijamy kompetencje
    Poznamy i rozszyfrujemy 5 obszarów inteligencji emocjonalnej i ich roli:
    • Samoświadomość – czy mam świadomość własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń
    • Samokontrola – czy mam kontrolę nad własnymi zachowaniami oraz emocjami?
    • Automotywacja – co mnie motywuje? Co sprawia, że mam chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym?
    • Empatia – Czy potrafię identyfikować emocje i uczucia innych osób oraz utożsamiać się z nimi?
    • Kompetencje społeczne – czy potrafię komunikować się jasno z innymi ludźmi, biorąc pod uwagę ich styl zachowania i myślenia, emocje i uczucia?

  4. Stres, negatywne emocje i nieporozumienia
    Stres – co musisz o nim wiedzieć:
    • Definicja stresu – czy istnieje tylko jedna, czy też jest ich więcej?
    • Jak reagujemy na sytuacje stresowe – rodzaje naszych zachowań, wywoływanych przez stres emocji
    • Mapa emocji – co się z nami dzieje w trudnych dla nas sytuacjach?
    • Inteligencja emocjonalna a stres.

  5. Odpowiedzi na pytania uczestników.
 
prowadzący: trener mentalny, mediator sądowy, audytor ISO 27001

 

Metody szkoleniowe:  Szkolenie jest prowadzone w formie wykładu, warsztatu z ćwiczeniami oraz studium przypadku.
Profil uczestników:  Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ, kluczowej, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie oraz wzmocnieniem motywacji do działania.
Cel szkolenia: 

Celem szkolenia jest:

  • Poszerzenie wiedzę na temat emocji
  • Zdobycie wiedzy z zakresu metod i technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych ludzi
  • Znajomość podstaw empatii, asertywności, radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Zdobycie umiejętności autodiagnozy własnych mocnych i słabych stron w obszarze zarządzania emocjami
  • Zdobycie umiejętności określenia co nas motywuje i co sprawia, że mamy chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym
  • Umiejętność sprawowania kontroli nad własnymi emocjami i zachowaniami
  • Określenie własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń związanych ze swoimi emocjami
  • Przejawianie postawy asertywnej względem współpracowników
  • Posiadanie większej świadomości roli inteligencji emocjonalnej w życiu zawodowym i osobistym
  • Mniejsza podatność na wypalenie zawodowe
  • Poprawa jakości kontaktów ze współpracownikami i klientami
  • Motywacja do budowania poprawnych relacji interpersonalnych
Korzyści:  Wybór adekwatnych narzędzi zarządzania relacjami, świadomość korzystania ze swoich osobistych zasobów na co dzień w sytuacjach zawodowych i prywatnych, obniżenie poziom stresu i konfliktów, wzmocnienie motywacji do działania, zmniejszenie podatności na wypalenie zawodowe, przyjmowanie postawy asertywnej wobec współpracowników, poprawa jakości kontaktów ze współpracownikami i klientami, umiejętność autodiagnozy swoich mocnych i słabych stron w zakresie zarządzania emocjami.

 

Wisła, hotel Gołębiewski Tropicana SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓

Wrocław, ul. Boczna 12

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła. Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc w godzinach od 14.00 do 23.00), Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30-16.00, kolacja 18.30-21.00, wyśmienity bufet szwedzki). Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej. Centrum rekreacyjne SPA TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche, aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.

BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • relaks w kompleksie basenów wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
  • jacuzzi, kompleks saun, siłownia,
  • Klub Nocny.
  • Uwaga: możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania
  • Uwaga: istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • Dla zainteresowanych możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA (np. w kwocie 150 zł).

strona hotelu Gołębiewski

taras lato jaccuzpokoj.jpgPatio
basenpatiotaras lato jaccuz
Widok z gory zimataras zima jaccuzsala_konfer.jpg

cena 2-dniowego szkolenia w hotelu zawiera: ... kliknij po więcej informacji ↓

    • 2 wykłady
    • materiały szkoleniowe,
    • 2 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
    • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
    • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,

    oraz

    • korzystanie z centrum SPA w hotelu.

    Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
    Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.

    DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!


 
 
 

Terminy

Okres: Od 27 kwiecień do 29 kwiecień

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
20
22
23
24
28
29
30
31

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 31 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30