Szkolenia - konferencje - stacjonarnie - online
 
  • email
  • ESAL@ESALSZKOLENIA.PL
 
  • telefony
  • 71 3339350   531 618854  |  531 618855  | FAX 71 3339822

Wszystkie Szkolenia

harmonogram szkoleń otwartych i konferencji

Bilans 2023 - podatkowe i bilansowe zamknięcie roku 2023 oraz zmiany na 2024 rok

Widok-hotelu
Kategoria
10-13.12.2023 / Zakopane, hotel Radisson Blu - konferencja
Termin
10 grudzień - 13 grudzień
kod:
4285
prowadzący:
Katarzyna Tomala, Dariusz Polakowski, Dominik Biel


Informacje organizacyjne



Kiedy i gdzie
  • od: 10 grudnia (kolacja)
  • do: 13 grudnia (obiad)
  • Zakopane, Radisson Blu SPA, ul. Bulwary Słowackiego 1
Cenny netto
  • 1 osoba: 3180 zł + VAT/od os.
  • 2-4 os.: 3080 zł + VAT/od os.
  • więcej osób - dod. rabat
  • pełne wyżywienie
Więcej info
  • Masz pytania zadzwoń
  • 71 3339350 / 531 618854
  • lub napisz:
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dostosowujemy się do Państwa potrzeb:
  • możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania i w pojedynczych dniach.
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą
  • masz indywidualną prośbę? Zadzwoń do nas postaramy się spełnić Państwa życzenia

Zakopane, Radisson Blu Hotel & Residences SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓


Zakopane Radisson BLU
Daj się oczarować widokom w Zakopanem

Podczas pobytu w nowym, przyjaznym dla rodzin hotelu Radisson Blu Hotel & Residences możesz poznać największe atrakcje Zakopanego. Dogodnie położony hotel znajduje się blisko zarówno centrum miasta, jak i Tatr, a ponadto oferuje najwyższej klasy komfort. Goście mogą korzystać z bezpłatnej, całodobowej i w pełni wyposażonej siłowni oraz pełnej oferty wellness i spa, a także kosztować potraw w hotelowej restauracji Roots Restaurant.

Przestronne pokoje z malowniczymi widokami

We wszystkich 158 pokojach i 68 rezydencjach znajdują się nowoczesne udogodnienia i kojące wnętrza, dzięki którym poczujesz się jak w domu: zarówno podczas jednego noclegu, jak i dłuższego pobytu. Z okien rozciąga się zachwycający widok Tatr. Hotel oferuje pokoje Standard i Premium, a także pokoje rodzinne i apartamenty. We wszystkich dostępna jest bezpłatnie szybka sieć Wi-Fi.

Wellness, wydarzenia i akcenty lokalne

W naszej szykownej hotelowej restauracji możesz rozkoszować się daniami pożywnej lokalnej kuchni, a w przytulnym Scottish Barze czekają na Ciebie pomysłowe drinki. Po długim dniu na stoku na nogi postawi Cię nasze centrum wellness i spa z najnowocześniejszą siłownią, basenem, wanną z hydromasażem, sauną oraz łaźnią rasul. Siedem sal spotkań można swobodnie urządzić na potrzeby profesjonalnej konferencji, galowej kolacji, a nawet wyjazdowego wesela w zimowej stolicy Polski.

Z jego eleganckich pokoi możesz podziwiać malownicze widoki

Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane ma w ofercie 226 pokoi dla osób podróżujących służbowo lub turystycznie, z bezpłatnym dostępem do Wi-Fi oraz urządzeniami do parzenia kawy i herbaty, a także wodą mineralną.

Konferencje i wydarzenia w sercu Tatr

Czarujące Zakopane stanowi znakomite tło dla konferencji i innych wydarzeń o dowolnej skali. W naszym hotelu znajduje się 7 sal konferencyjnych o różnej wielkości, które można łączyć jako moduły, a także przestronne konferencyjne foyer. Zarówno uczestnicy, jak i organizatorzy wydarzenia docenią nowoczesne wyposażenie techniczne wszystkich sal, bezpłatny dostęp do Wi-Fi oraz różne opcje menu.

Restauracje i bary

W otoczeniu naszych szykownych restauracji, kawiarni i barów czekają Cię niezwykłe doznania kulinarne. Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane oferuje szeroki wybór lokali na śniadania, rezerwacje grupowe czy prywatne kolacje biznesowe. Zapraszamy do restauracji serwującej dania kuchni międzynarodowej, knajpki z daniami kuchni polskiej, kawiarni przy spa, a także do dwóch bogato zaopatrzonych barów. W naszych różnorodnych lokalach goście mogą się delektować wykwintnymi koktajlami, rozgrzewającą kawą lub zdrowym napojem.

Spa i wellness

Tatry Vita SPA Center oferuje masaże całego ciała, różne rytuały oraz pielęgnację twarzy. Wszystkie zabiegi są dostosowane do potrzeb klientów. Stosujemy produkty inspirowane przyrodą Tatr, Alp Szwajcarskich i Południowego Tyrolu. Nasza holistyczna oferta pomaga osiągnąć harmonię i zwiększyć witalność organizmu. Stosujemy wysokiej jakości kosmetyki, które zawierają kilkadziesiąt aktywnych, naturalnych składników. Zapraszamy do jednego z 8 gabinetów zabiegowych w hotelu. Odpręż się podczas indywidualnego masażu lub rytuału dla par.


BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • basen wewnętrzny,
  • jacuzzi, kompleks saun,
  • centrum fitness
  • bezpłatna kawa i herbata, oraz Wi-Fi

 

strona hotelu Radisson BLU w Zakopanem

lobbypokój 2-osobowysala konferencyjna
basenhol konferencyjnybasen w hoteluSPA
łaziezka w pokojutaras zima jaccuzsala_konfer.jpg


dzień 1:

Podatek VAT z uwzględnieniem zmian w 2023 r., KSeF oraz zmiany na 2024 rok

  Program:  

  1. KSeF - faktura ustrukturyzowana
    1. Co to jest KSeF i do czego ma służyć?
    2. Zasady wystawiania faktur w KSeF? (oprogramowanie),
    3. KSeF - czy to oznacza brak faktur papierowych?
    4. Pojęcie faktury ustrukturyzowanej wystawianej w ramach KSeF;
    5. Kto może wystawiać faktury w KSeF? Uprawnienia – kto komu i jakie uprawnienia związane w wystawianiem faktur w KSeF można przekazać?
    6. Wystawienie, otrzymanie i przesłanie faktury ustrukturyzowanej;
    7. Wysyłka wsadowa i interaktywna – czym się różnią?
    8. Uwierzytelnienia faktury ustrukturyzowanej;
    9. Akceptacja odbiorcy e-faktur i faktur ustrukturyzowanych;
    10. Czy osoba prywatna lub kontrahent zagraniczny może dostać fakturę ustrukturyzowaną?
    11. Jak można podejrzeć fakturę w KSeF?
    12. Faktury pro forma, uproszczone, noty korygujące a system KSeF;
    13. Co się dzieje, gdy nie udało się wystawić faktury w KSeF?
    14. Jak wygląda korygowanie sprzedaży w przypadku wystawiania faktur w KSeF?
    15. Korzyści związane z wystawianiem faktur ustrukturyzowanych;
    16. Odpowiedzialność wystawiającego, pobierającego faktury,
    17. Kto i w jakich terminach będzie zobowiązany do wystawiania faktur w KSeF?
    18. Procedury przy korektach zmniejszających podstawę opodatkowania ( przypadki w jakich sprzedający winien posiadać potwierdzenie odbioru faktury korygującej przez nabywcę),
    19. Kursy walut a faktury ustrukturyzowane,
    20. Postępowanie w przypadku awarii KSeF,
    21. Kary za brak rejestracji faktury w KSeF,
    22. Oznaczanie płatności za faktury.

  2. SLIM VAT 3
    1. zmiana limitu sprzedaży dla małego podatnika,
    2. kurs waluty w przypadku korekt dotyczących faktur wystawionych w walucie obcej,
    3. likwidacja obowiązku posiadania faktury zakupowej przy WNT,
    4. nowe zasady ustalania współczynnika tymczasowego w przypadku działalności mieszanej,
    5. możliwość rezygnacji z korekty rocznej, przy spełnieniu określonych warunków,
    6. zmiana warunków 15-dniowego zwrotu VAT dla tzw. podatników bezgotówkowych,
    7. zmiany zasad dla wiążących informacji,
    8. obniżanie sankcji VAT oraz wprowadzenie uznaniowości (naczelnik urzędu skarbowego będzie decydował o wysokości sankcji podatkowej),

  3. JPK w 2023 roku - wybrane zagadnienia
    1. ewidencjonowanie paragonów z NIP do kwoty 450 zł oraz biletów za przejazdy,
    2. korekta ewidencji lub deklaracji a „czynny żal”,
    3. korekta JPK na wezwanie urzędu,

  4. Prawo do odliczenia VAT:
    1. zasady i terminy rozliczania podatku naliczonego,
    2. przypadki w jakich nie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego,
    3. możliwość (przy spełnieniu określonych warunków) odliczenia podatku naliczonego od zakupionych usług noclegowych,
    4. gastronomia, catering a odliczenie VAT – zasada stałości (wyrok TSUE), usługi turystyki
    5. zasada neutralności (wyrok TSUE),
    6. należyta staranność, dobra wiara a rozliczenie podatku naliczonego.

  5. VAT – samochody, wybrane problemy
    1. przypadki w jakich przysługuje prawo do odliczenia całości podatku naliczonego,
    2. zasady prowadzenia ewidencji przebiegu,
    3. korekta podatku naliczonego związane ze zmianą przeznaczenia pojazdu
    4. zgłoszenie Vat-26.

  6. Ulga na złe długi, sprzedaż nieruchomości:
    1. termin w jakim sprzedający uprawdopodabnia nieściągalność wierzytelności,
    2. warunki korzystania z ulgi na złe długi,
    3. obowiązki nabywcy,
    4. ulga na złe długi a termin płatności,
    5. wyroki TSUE w sprawie warunków umożliwiających zastosowanie ulgi,
    6. sprzedaż nieruchomości – opcja opodatkowania
    7. zmiany obowiązujące od 01.10.2021r.
    8. wyrok TSUE w zakresie pierwszego zasiedlenia,

  7. Biała lista, split payment, odpowiedzialność solidarna a limit 15000:
    1. limit 15000 dla celów odpowiedzialności solidarnej, split payment oraz „białej listy”, wartość faktury a wartość transakcji,
    2. potrącenie, kompensata a split payment,
    3. sposób zapłaty split payment i „biała lista”,
    4. rozliczenia podatnika z agencją celną,
    5. możliwości w zakresie weryfikowania wiarygodności kontrahenta,

  8. Transakcje wewnątrzwspólnotowe (wybrane zagadnienia)
    1. warunki jakie należy spełnić aby można było uznać, iż doszło do przemieszczenia towarów,
    2. wykaz dokumentów potwierdzających przemieszczenie towarów do innego państwa członkowskiego,
    3. rola informacji podsumowującej,

  9. Eksport i import towarów oraz zaliczka w eksporcie, import usług, zakup towarów gdzie podatnikiem jest nabywca:
    1. rozliczanie zaliczki w eksporcie towarów (warunek wywozu towarów w terminie 6 miesięcy, sytuacje w jakich termin ten nie obowiązuje),
    2. eksport pośredni i bezpośredni,
    3. terminy rozliczenia eksportu w przypadku braku dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza UE,
    4. warunki spełnienie których umożliwia rozliczenie importu towarów w trybie uproszczonym,
    5. schematy dla importu usług i ZT-K,

  10. Nieodpłatne świadczenia:
    1. darowizna towarów (próbki, towary niskiej wartości, alkohol),
    2. nieodpłatne świadczenie usług,
    3. dokumentacja,

  11. Pozostałe zmiany w podatku VAT na 2024 rok.
  12. Przegląd orzecznictwa i interpretacji w zakresie podatku VAT.
  13. Dyskusja – odpowiedzi na pytania słuchaczy.

prowadzący: Dariusz Polakowski      ..... więcej ∇

Polakowski mAbsolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletni pracownik organów podatkowych. W okresie pracy w Izbie Skarbowej we Wrocławiu trener Ministra Finansów z zakresu podatku VAT, integracji europejskiej, komunikacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji.
Trenerem z zakres podatku VAT jest od samego początku jego obowiązywania (ponad 25 lat) i w tym czasie przeprowadził ponad 3 tysiące szkoleń i wykładów z zakresu podatku od towarów i usług, których uczestnikami byli pracownicy organów podatkowych, doradcy podatkowi, pracownicy pionów ekonomiczno – księgowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Autor lub współautor publikacji związanych z problematyką podatku VAT. Jest osobą wysoce komunikatywną o ogromnym doświadczeniu i nie kwestionowanej wiedzy. Stały współpracownik naszej firmy.

dzień 2:

Podatek dochodowy od osób prawnych CIT w 2023 roku - zamknięcie roku 2023 oraz zmiany na 2024 rok

  Program:  

  1. Ustalenie prawa do stawki 9% CIT za 2023 r.:
    • problem prawidłowej identyfikacji przychodów podatkowych, do oceny spełnienia warunków stosowania stawki,
    • uwaga na faktoring wierzytelności,
    • uwaga na wyłączenia z prawa do stawki 9% (przekształcenia, podziały i aporty)
    • pułapki i najczęściej popełniane błędy.

  2. Korekta przychodów i kosztów podatkowych
    • moment korekty,
    • szczególne zasady korekty cen transferowych w kontekście zmian przepisów w 2022 r.
    • różnice między podejściem rachunkowym i podatkowym.

  3. Koszty pośrednie jako koszty podatkowe:
    • ustalenie charakteru kosztów i moment ich potrącenia,
    • różnice między ujęciem księgowym i podatkowym.

  4. Rozliczenie kosztów podatkowych z tytułu składek ZUS płatnika:
    • skutki zmian wprowadzonych w 2023 r.
    • ujęcie składek od wynagrodzeń należnych jeszcze za 2022 r., czyli kiedy w kosztach podatkowych 2023 r. rozliczymy składki z 14 list płac,
    • korekta kosztów z tytułu składek zapłaconych po terminie.

  5. Koszty finansowania dłużnego – stosowania art. 15c CIT:
    • sposób ustalenia limitu
    • metodyka ustalenia kosztów wyłączonych z kosztów podatkowych
    • praktyczne skutki nowelizacji z 2022 r.

  6. Rozliczenie kosztów usług niematerialnych wyłączonych z kosztów podatkowych w poprzednich latach, czyli przepisy przejściowe w zakresie likwidacji art. 15e CIT.
  7. Nieściągalne wierzytelności jako koszty podatkowe
  8. Ulga na złe długi w zeznaniu rocznym:
    • obowiązki i prawa podatników
    • odwrócenie ulgi z poprzednich lat – praktyczne przykłady,
    • ulga na złe długi czy zaliczanie wierzytelności do kosztów podatkowych – kryteria wyboru danego rozwiązania.

  9. Wypłata dywidendy w kontekście zmian w podatku u źródła wprowadzonych w  2022 r. i 2023 r.:
    • kiedy należy zatrzymać podatek do zwrotu,
    • zasady stosowania możliwych uproszczeń.

  10. Spółka komandytowa jako płatnik podatku od wypłaconego zysku:
    • odliczenie CIT spółki od podatku wspólnika,
    • zwolnienie u komandytariusza,
    • rozliczenie zaliczek pobranych na dywidendę w trakcie roku podatkowego – praktyczne przykłady i problemy.

  11. Opodatkowanie przerzuconych dochodów:
    • zasady ustalenia podatku
    • wyłączenia z obowiązku stosowania przepisów o przerzuconych dochodach

  12. Obowiązki dużych podatników.
  13. Pytania i odpowiedzi, dyskusja.

prowadzący: Katarzyna Tomala ......... więcej ∇
Ktomala mPrawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, od 2003 r. posiada licencję doradcy podatkowego (nr wpisu 09887). W latach 2001- 2007 pracownik i wykładowca Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy – Audyt Sp. z o.o. Obecnie członek zarządu w spółce doradztwa podatkowego Meritum Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. oraz członek władz okręgowych Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Specjalizacja: podatki dochodowe w szczególności w działalności gospodarczej, audyty podatkowe, związek rachunkowości i prawa podatkowego, postępowania przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi.
Wieloletni wykładowca (od 2002r.) dla praktyków podatkowych oraz księgowych, również na kursach dla Głównych księgowych i Biegłych rewidentów w SKwP; autorka publikacji z dziedziny prawa podatkowego. Stały współpracownik firmy ESAL.


dzień 3:

Bilans 2023 - sprawozdania finansowe za 2023 rok

  Program:  

  1. Wprowadzenie
  2. Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 - 2023.
    1. Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
    5. Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
    8. Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
    10. Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po zmianach 2022

  3.  Sprawozdanie finansowe za 2023 rok - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
    1. Wprowadzenie
      1. Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
        • Wpływ wojny w Ukrainie
        • Wpływ COVID-19
        • Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
      2. Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
      3. Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2023 rok
      4. Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
    2. Bilans
      1. Struktura bilansu
      2. Zasady wyceny
      3. Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
      4. Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
    3. Rachunek zysków i strat
      1. Struktura rachunku zysków i strat
      2. Wariant porównawczy a kalkulacyjny
      3. Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
      4. Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
      5. Przychody oraz koszty finansowe
    4. Rachunek przepływów pieniężnych
      1. Struktura
      2. Obowiązek sporządzania
      3. Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
      4. Rodzaje przepływów pieniężnych
      5. Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
      6. Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
      7. Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
    5. Zestawienie zmian w kapitale własnym
    6. Dodatkowe informacje i objaśnienia

  4. Inwentaryzacja
    1. Terminy przeprowadzenia
    2. Metody inwentaryzacji
      1. Spis z natury
      2. Potwierdzenie sald
      3. Weryfikacja dokumentów
    3. Rozliczenia inwentaryzacji
    4. Wycena

  5. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
    1. Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
    2. Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
    3. Zasada ostrożnej wyceny
    4. Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
    5. Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
      1. Wartość podatkowa aktywów
      2. Wartość podatkowa zobowiązań
      3. Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
    6. Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym

  6. Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
    1. Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
      1. Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
      2. Środki trwałe w budowie
      3. Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
      4. Nabycie środków trwałych niskocennych
      5. Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
      6. Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
      7. Remonty
      8. Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
      9. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
      10. Odłączenie części składowej środka trwałego
    2. Amortyzacja środków trwałych
      1. Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
      2. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
      3. Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
      4. Metody amortyzacji
      5. Weryfikacja okresu użyteczności
      6. Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
      7. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
      8. Zakończenie okresu amortyzacji
      9. Likwidacja środka trwałego.

  7. Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
    1. Podstawowe definicje
    2. Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
    3. Aspekty prawa podatkowego
    4. Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
    5. Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
    6. Amortyzacja środków trwałych w leasingu
    7. Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
    8. Case study – przykłady

  8. Dyskusja i zakończenie.

prowadzący: Dominik Biel ......... więcej ∇
Dominik BielBiegły rewident (nr. 13567), trener z zakresu rachunkowości, Partner w dużej spółce audytorskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w ogólnopolskiej firmie audytorskiej, gdzie był odpowiedzialny przede wszystkim za całość prac związanych z badaniem sprawozdań finansowych. Posiada doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR/MSSF) oraz w realizacji zleceń z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Brał również udział w sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych. Autor artykułów (m.in. Rzeczpospolita) oraz publikacji z zakresu rachunkowości, współpracownik naszej firmy.


Zakopane, Radisson Blu Hotel & Residences SPA ****      ... Kliknij by zobaczyć hotel ↓


Zakopane Radisson BLU
Daj się oczarować widokom w Zakopanem

Podczas pobytu w nowym, przyjaznym dla rodzin hotelu Radisson Blu Hotel & Residences możesz poznać największe atrakcje Zakopanego. Dogodnie położony hotel znajduje się blisko zarówno centrum miasta, jak i Tatr, a ponadto oferuje najwyższej klasy komfort. Goście mogą korzystać z bezpłatnej, całodobowej i w pełni wyposażonej siłowni oraz pełnej oferty wellness i spa, a także kosztować potraw w hotelowej restauracji Roots Restaurant.

Przestronne pokoje z malowniczymi widokami

We wszystkich 158 pokojach i 68 rezydencjach znajdują się nowoczesne udogodnienia i kojące wnętrza, dzięki którym poczujesz się jak w domu: zarówno podczas jednego noclegu, jak i dłuższego pobytu. Z okien rozciąga się zachwycający widok Tatr. Hotel oferuje pokoje Standard i Premium, a także pokoje rodzinne i apartamenty. We wszystkich dostępna jest bezpłatnie szybka sieć Wi-Fi.

Wellness, wydarzenia i akcenty lokalne

W naszej szykownej hotelowej restauracji możesz rozkoszować się daniami pożywnej lokalnej kuchni, a w przytulnym Scottish Barze czekają na Ciebie pomysłowe drinki. Po długim dniu na stoku na nogi postawi Cię nasze centrum wellness i spa z najnowocześniejszą siłownią, basenem, wanną z hydromasażem, sauną oraz łaźnią rasul. Siedem sal spotkań można swobodnie urządzić na potrzeby profesjonalnej konferencji, galowej kolacji, a nawet wyjazdowego wesela w zimowej stolicy Polski.

Z jego eleganckich pokoi możesz podziwiać malownicze widoki

Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane ma w ofercie 226 pokoi dla osób podróżujących służbowo lub turystycznie, z bezpłatnym dostępem do Wi-Fi oraz urządzeniami do parzenia kawy i herbaty, a także wodą mineralną.

Konferencje i wydarzenia w sercu Tatr

Czarujące Zakopane stanowi znakomite tło dla konferencji i innych wydarzeń o dowolnej skali. W naszym hotelu znajduje się 7 sal konferencyjnych o różnej wielkości, które można łączyć jako moduły, a także przestronne konferencyjne foyer. Zarówno uczestnicy, jak i organizatorzy wydarzenia docenią nowoczesne wyposażenie techniczne wszystkich sal, bezpłatny dostęp do Wi-Fi oraz różne opcje menu.

Restauracje i bary

W otoczeniu naszych szykownych restauracji, kawiarni i barów czekają Cię niezwykłe doznania kulinarne. Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane oferuje szeroki wybór lokali na śniadania, rezerwacje grupowe czy prywatne kolacje biznesowe. Zapraszamy do restauracji serwującej dania kuchni międzynarodowej, knajpki z daniami kuchni polskiej, kawiarni przy spa, a także do dwóch bogato zaopatrzonych barów. W naszych różnorodnych lokalach goście mogą się delektować wykwintnymi koktajlami, rozgrzewającą kawą lub zdrowym napojem.

Spa i wellness

Tatry Vita SPA Center oferuje masaże całego ciała, różne rytuały oraz pielęgnację twarzy. Wszystkie zabiegi są dostosowane do potrzeb klientów. Stosujemy produkty inspirowane przyrodą Tatr, Alp Szwajcarskich i Południowego Tyrolu. Nasza holistyczna oferta pomaga osiągnąć harmonię i zwiększyć witalność organizmu. Stosujemy wysokiej jakości kosmetyki, które zawierają kilkadziesiąt aktywnych, naturalnych składników. Zapraszamy do jednego z 8 gabinetów zabiegowych w hotelu. Odpręż się podczas indywidualnego masażu lub rytuału dla par.


BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

  • basen wewnętrzny,
  • jacuzzi, kompleks saun,
  • centrum fitness
  • bezpłatna kawa i herbata, oraz Wi-Fi

 

strona hotelu Radisson BLU w Zakopanem

lobbypokój 2-osobowysala konferencyjna
basenhol konferencyjnybasen w hoteluSPA
łaziezka w pokojutaras zima jaccuzsala_konfer.jpg

cena 3-dniowego szkolenia zawiera: ..... szczegóły ∇

  • 3 wykłady
  • materiały szkoleniowe,
  • 3 noclegi w pokojach 2osobowych z łazienkami,
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
  • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,

oraz

  • korzystanie z centrum SPA w hotelu.

Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!

 
 

Terminy

Okres: Od 10 grudzień do 13 grudzień

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
9
11
12
14
15
16
17
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

O nas

Pierwsze szkolenia, pod szyldem ESAL przeprowadziliśmy w 1993 r.

Już od ponad 28 lat, wytrwale i z pasją organizujemy wysokiej jakości szkolenia. Nasza oferta obejmuje szkolenia stacjonarne, hybrydowe, online, konferencje tematyczne, małe, średnie i duże oraz szkolenia wewnętrzne.

Tu jesteśmy

50-502 Wrocław, ul. Boczna 12

+48 71 333 93 50
+48 531 61 88 54
+48 531 61 88 55

esal@esalszkolenia.pl
pon.-piąt. g.:7.30-15.30