ZapraszamySzkoleniaSzkolenia w KatowicachKonferencje wyjazdoweKontaktKarta zgłoszenia
ESAL Business Promotion Office

Nowe PRAWO PRACY 2019 – kompleksowo.
Nowe przepisy w zakresie przetwarzania danych osobowych, świadectw pracy, najnowsza wykładnia dotycząca dokumentacji pracowniczej, dokumenty zbierane w związku z PPK oraz dalsze nadchodzące zmiany w przepisach

25-28 czerwiec 2019 r.
Wisła, hotel GOŁĘBIEWSKI kat.****
Park Wodny TROPICANA &SPA


prowadzący: Monika Frączek

TERMIN: 25-28 czerwiec
KOD: 3346/2019
MIEJSCE: Wisła, Hotel GOŁĘBIEWSKI - strona hotelu
CZAS TRWANIA: przyjazd 25/06/2019, wycieczka całodniowa 26/06/2019, rozpoczęcie zajęć 27/06/2019 - rano; wyjazd 28/06/2019 po obiedzie (wersja 3-dniowa)
                        przyjazd 26/06/2019, rozpoczęcie zajęć 27/06/2019 - rano; wyjazd 28/06/2019 po obiedzie (wersja 2-dniowa)

CENA SZKOLENIA netto (wersja 3 dniowa): 2.100 zł /od osoby (+ 23% VAT - razem brutto: 2583 zł); dla 2 osób z jednej firmy cena netto: 2000 zł/os.

CENA SZKOLENIA netto (wersja 2 dniowa): 1.690 zł /od osoby (+ 23% VAT - razem brutto: 2078,70 zł); dla 2 osób z jednej firmy cena netto: 1590 zł/os.



WISŁA, hotel GOŁĘBIEWSKI (odnowiony i rozbudowany) - strona hotelu

widok hoteluwidok hotelowej fontannywidok SPAwidok na patiowidok basenuwidok pokoju

Hotel Gołębiewski położony jest na stoku Bukowej (713 m.npm.), na prawym brzegu Wisły, która niedaleko posiada swoje źródła.

Wyjątkowy klimat, lokalizacja w górach Beskidu Śląskiego, różnorodność atrakcji (między innymi Park Wodny Tropikana), wspaniała atmosfera hotelu sprawią, iż wypoczynek w naszym hotelu będzie miły i niezapomniany. Naszych Gości zapraszamy do Restauracji Zielonej (330 miejsc) w godzinach od 14.00 do 23.00, Restauracji Czerwonej (350 miejsc, śniadania w godzinach 7.00-11.00, obiady w godzinach 13.30 - 16.00, wyśmienity bufet szwedzki).
Restauracji Staropolskiej ze stylowym wystrojem z kominkiem (180 miejsc) oraz Klubu Nocnego (530 miejsc), Kawiarni Patio, Gabinetu Odnowy Biologicznej.
Centrum rekreacyjne SPA - TROPICANA: baseny z zimna i ciepłą wodą, z „falą”, hydromasażem, jacuzzi, kąpiele solankowe, bicze wodne, grota solna, tężnie, sauna parowa i sauny suche-aromatyczne, komora śnieżna – bezpłatnie dla uczestników szkolenia.
Uwaga: możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania
Uwaga: istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
Dla zainteresowanych - możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA(np. w kwocie 150 zł).
BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:
- relaks w kompleksie basenów - wewnętrzny kryty i zewnętrzny z podgrzewaną wodą,
- jacuzzi, komplek

TEMATYKA ZAJĘĆ:

DZIEŃ 1: wycieczka na Morawy (Czechy)

DZIEŃ 2 i 3:

  1. Przyjmowanie do pracy po nowemu, w tym:
    • nowe regulacje prawne dotyczące pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych obowiązujące od 4 maja br.,
    • nowy zakres kwestionariuszy osobowych (oświadczeń o danych kandydatów do pracy oraz pracowników) – jakie dane powinny się tam znaleźć, a jakich już nie wpisywać, w tym zakaz wpisywania imion rodziców w świadectwach pracy,
    • rodzaje dokumentów zbieranych w aktach osobowych w związku z ubieganiem się o zatrudnienie i nawiązaniem nowego stosunku pracy oraz nowy sposób układania dokumentów w części A i B akt osobowych,
    • dodatkowe oświadczenia, pozyskiwane obecnie od osób przetwarzających tzw. szczególne dane osobowe,
    • obowiązek informacyjny wobec nowych pracowników, których stanowiska pracy podlegają monitoringowi – zgodnie z najnowszymi zmianami przepisów i wykładnią UODO,
    • zasady poprawnego wypełnienia obowiązku informacyjnego (sposób przekazania informacji, język przekazanej informacji),

  2. Pozyskiwanie i przetwarzanie danych w związku z badaniami profilaktycznymi pracowników, w szczególności:
    • podstawa prawna pozyskiwania danych o miejscu zamieszkania kandydata do pracy,
    • przypadki, w których można przyjść do pracy pracownika bez kierowania na badania wstępne (z omówieniem planowanych zmian zakładających zmniejszenie częstotliwości badań),
    • zasady umieszczania w aktach osobowych dokumentów dotyczących badań w dokumentacji pracowniczej,
    • poprawne skierowania na badania wystawiane dla osób prowadzących pojazdy dla celów służbowych,

  3. Nowe przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji obowiązków w ramach zfśs, w tym:
    • zasady składania oświadczeń o danych uprawniających do świadczeń z zfśs,
    • zasady potwierdzania otrzymanych danych i ich zabezpieczania,
    • okres retencji danych na potrzeby zfśs,

  4. Najnowsza wykładnia UODO, w tym:
    1. Nowe obowiązki związane z zatrudnieniem pracownika wynikające z przepisów o PPK (konieczność pobrania wymaganych oświadczeń i deklaracji),
    2. Pozostałe obowiązki pracodawcy związane ze stosowaniem przepisów o PPK, w tym:
      • obowiązki dokonania wyboru instytucji finansowej we współudziale ze związkami zawodowymi albo przedstawicielstwem pracowników,
      • obowiązek zawarcia umowy o prowadzenie PPK,
      • obowiązki informacyjne wobec instytucji finansowej,
      • obowiązek prawidłowego naliczania wpłat własnych i od uczestników PPK,
      • obowiązek kontrolowania wysokości kwoty wolnej od potrąceń w zależności od tego, czy pracownik dokonuje wpłat na PPK, czy z nich zrezygnował.

  5. Wykładnia dotycząca nowych zasad prowadzenia oraz przechowywania akt osobowych pracownika i pozostałej dokumentacji pracowniczej obowiązujących, w tym
    • zasady prowadzenia nowych zbiorów dokumentów składających się na akta osobowe i dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, ze szczególnym omówieniem nowych zasad dokumentowania czasu pracy,

  6. Zasady wydawania kopii całości lub części dokumentacji pracowniczej – wykładnia MRPiPS odnośnie tego, jak postępować wobec pracowników nadużywających uprawnienia do uzyskania kopii,
  7. Nowy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej dla stosunków pracy nawiązanych od 1 stycznia br.
    • obowiązek poinformowania pracowników o okresie przechowywania ich dokumentacji pracowniczej, terminie na odebranie tej dokumentacji oraz terminie na jej zniszczenie, (w którym dokumentacja pracownicza może być odebrana warunkowo),
    • zasady poprawnego sporządzenia informacji wydawanej razem ze świadectwem pracy (opinia MRPiPS, przykładowy wzór informacji),

  8. Przypadki, w których pracodawca ma obowiązek założyć nowe akta osobowe pracownikowi, który już u niego pracował oraz zasady postępowania z dokumentacją pracowników zatrudnionych przed 1 stycznia br. i już nie pracujących albo pracujących na podstawie trwającego stosunku pracy – najnowsza wykładnia,
  9. Warunki prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej w wersji papierowej i elektronicznej, w szczególności:
    • zasady poprawnej zmiany postaci dokumentacji pracowniczej w razie podjęcia przez pracodawcę decyzji o prowadzeniu jej (w całości lub w części) w postaci elektronicznej,
    • obowiązki informacyjne wobec pracowników, których dokumentacja była poprzednio papierowa,
    • wykładnia Ministerstwa Cyfryzacji w zakresie wymagań wobec systemu teleinformatycznego pracodawcy,
    • stanowisko MRPiPS odnośnie postaci poszczególnych zbiorów dokumentacji pracowniczej, obowiązków informacyjnych, ostatecznej wersji zapisywanych dokumentów elektronicznych,

  10. Nadchodzące i planowane zmiany w przepisach, zwłaszcza:
    • nowe przepisy dotyczące świadectw pracy,
    • nowe przepisy dotyczące zakazu dyskryminacji i uprawnień rodzicielskich,
    • planowane zmiany w przepisach o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
    • ułatwienia w organizowaniu posiłków profilaktycznych,
    • obowiązek publikowania informacji o wynagrodzeniu dla nowo zatrudnianych osób.
  11. Pytania i odpowiedzi, konsultacje.

prowadzący:


Monika Frączek
- specjalista prawa pracy z 16 letnim doświadczeniem. Prawnik, wieloletni główny specjalista w Departamencie Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Uczestnik prac legislacyjnych w MPiPS, Trójstronnej Komisji ds. Społeczno - Gospodarczych oraz w Parlamencie. Od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy. Autorka opracowań z zakresu prawa pracy kierowanych do pracowników kadr i działów personalnych, a także pracodawców i osób zarządzających w imieniu pracodawcy przedsiębiorstwem lub instytucją. Stały współpracownik naszej firmy.


Cena szkolenia obejmuje:
  • 2 wykłady,
  • materiały szkoleniowe,
  • 3 noclegi lub 2 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami (pokój 1-osobowy za dopłatą),
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
  • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem.
Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1-osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!

ESAL Business Promotion Office Wrocław tel.: 71 3339350  |  mobile(PLAY): 531 618 854  |  fax: 71 3339822
KARTA ZGŁOSZENIA                                                                                              e-mail: biuro@esal.com.pl_esal@esalszkolenia.pl