ZapraszamySzkoleniaSzkolenia w KatowicachKonferencje wyjazdoweKontaktKarta zgłoszenia
ESAL Business Promotion Office

LETNIA SZKOŁA PŁAC – kompendium zmian w 2019 roku

16-19 czerwiec 2019 r.
Kołobrzeg, Centrum Ikar Plaza SPA & WELLNESS


prowadzący: Katarzyna Smulczyk - wieloletni praktyk w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych. Od kilkunastu lat czynny Główny specjalista ds. kadr i płac w kilku dużych firmach. Ukończyła studia podyplomowe z prawa pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Jest wykładowcą na szkoleniach i konferencjach z tematyki kadrowo-płacowej. Dzięki zdobytemu doświadczeniu posiada umiejętność łączenia i przekazywania wiedzy teoretycznej i praktycznej. Pisze artykuły dla „Sposób na płace”, "Monitor Księgowego", "Informator Prawno-Podatkowy". Certyfikowany audytor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN – N 18001:200Stały współpracownik naszej firmy.

TERMIN: 16-19 czerwiecwidok hotelu IKAR Plaza w Kołobrzegu
KOD: 3342/2019    |    KARTA ZGŁOSZENIA 
MIEJSCE: Kołobrzeg, Centrum Ikar Plaza SPA & WELLNESS - strona hotelu
CZAS TRWANIA: przyjazd 16/06/2018 (od kolacji), rozpoczęcie zajęć 17/06/2018 - rano; wyjazd 19/06/2018 po obiedzie

CENA SZKOLENIA netto do 3.06.br.: 2.100 zł /od osoby (+ 23% podatku VAT - razem brutto: 2583 zł)
CENA SZKOLENIA netto od 4.06.br.: 
2.250 zł /od osoby (+ 23% podatku VAT - razem brutto: 2767,50 zł)

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w wyjątkowym szkoleniu, w najpiękniejszym uzdrowisku nad Bałtykiem. 

Kołobrzeg, Ikar Plaza SPA & Wellness -
strona hotelu
Konferencja będzie się odbywać w kompleksie hotelowo-wypoczynkowym położonym w niewielkiej odległości od morza i piaszczystej plaży (ok.50 m). Wysoki standard i znakomita lokalizacja hotelu z przepięknym widokiem na morze oraz ścieżkami do rekreacji, stwarzają doskonałe warunki do pracy, wypoczynku i rekreacji.
Na terenie kompleksu znajdują się: urokliwa jadalnia, restauracja z kawiarnią, lobby bar, klub nocny, ogród  z urzekającą roślinnością, Centrum Spa & Wellness
, centrum zdrowia, bilard, fitness, nowoczesny kompleks basenowy obejmujący baseny wewnętrzne i zewnętrzne z jacuzzi, światem sauny i salą fitness.
Basen z podgrzewaną wodą  zapewniający śródziemnomorską atmosferę!
Nastrój miejsca oraz nadmorski klimat pozytywnie wpłynie na Państwa samopoczucie i zdrowie.

Dojazd do hotelu autobusem miejskim nr 4 lub 8 z centrum Kołobrzegu lub taksówką. Hotel znajduje się około 4 km od dworca PKP.

Uwaga: możliwy udział w szkoleniu bez zakwaterowania
Uwaga: istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
Dla zainteresowanych - możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA z 15% rabatem dla uczestników (np. w kwocie 150 zł).
BEZPŁATNE KORZYSTANIE Z ATRAKCJI HOTELOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA  - basen, jacuzzi, kompleks saun, sala fitness.

SZCZEGÓŁOWA TEMATYKA ZAJĘĆ:

dzień 1: Naliczanie wynagrodzeń

  1. Jak dokonać zmiany zapisów dotyczących wynagrodzeń w przepisach wewnątrzzakładowych?
  2. Czy w umowie o pracę można określić wynagrodzenie pracownika w kwocie netto?
  3. Jak wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu?
  4. Jak chronić dane dotyczące wynagrodzeń pracowników?
  5. Jak ustalać wysokość wynagrodzenia minimalnego?
  6. Jak ustalić minimalne wynagrodzenie przy umowach zlecenia?
  7. W jakim terminie dokonywać wypłaty wynagrodzenia dla pracownika?
  8. W jaki sposób wypłacać wynagrodzenia dla pracownika?
  9. Jak obliczyć wynagrodzenie przy różnych rodzajach nieobecności w jednym miesiącu?
  10. Jak obliczyć wynagrodzenie pracownika w przypadku zmiany etatu i wynagrodzenia w trakcie miesiąca?
  11. Jak dzieli się składniki wynagrodzenia dla potrzeb ustalenia wynagrodzenia za czas urlopu wypoczynkowego?
  12. Czym różni się premia od nagrody?
  13. Jak ustalić wynagrodzenie za urlop wypoczynkowy?
  14. Jak ustalić ekwiwalent za urlop wypoczynkowy i inne świadczenia liczone na zasadach ekwiwalentu?
  15. Jak ustalić wynagrodzenie za czas nieobecności usprawiedliwionej (urlop okolicznościowy, dni opieki nad dzieckiem, itp.)?
  16. Jak ustalić wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych?
  17. Odpowiedzi na pytania uczestników.

dzień 2: Korekty dokumentacji płacowych i konsekwencje dla rozliczeń z ZUS i US

  1. Jakie najczęściej popełniane błędy powodują konieczność korygowania dokumentów?
  2. Jak dokonać korekty w przypadku zwrotu pracownikowi nienależnie pobranych składek ZUS?
  3. Jak dokonać korekty nadpłaconych składek z umowy zlecenia?
  4. Jak dokonać korekty w przypadku przedwczesnego zaprzestania naliczania składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe?
  5. Jakie są skutki opłacenia przez pracodawcę składek ZUS i podatku finansowanych przez pracownika i byłego pracownika?
  6. Jak dokonać korekty w przypadku przekształcenia umowy o dzieło w umowę zlecenia?
  7. Jak dokonać korekty w przypadku zwrotu pracodawcy nadpłaconego wynagrodzenia przez pracownika i przez byłego pracownika?
  8. Jak dokonać korekty w przypadku uznania wypadku przy pracy po wypłacie wynagrodzenia chorobowego?
  9. Jak dokonać korekty w przypadku zakwalifikowania wypłaconego zasiłku jako wynagrodzenia chorobowego?
  10. Jak wpływa dostarczenie zwolnienia lekarskiego po wypłaceniu wynagrodzenia na naliczenia listy płac?
  11. Jak rozliczyć zwrot nadpłaconych składek członkom rodziny zmarłego pracownika?
  12. Kiedy jest obowiązek korygowania dokumentacji podatkowej?
  13. Odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja.

dzień 3: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w 2019 r.

  1. Kto ma obowiązek tworzyć ZFŚS?
  2. Kto jest uprawniony do pomocy z ZFŚS, kogo uważamy za członka rodziny, czym jest gospodarstwo domowe?
  3. Jak tworzyć odpis na ZFŚS?
  4. Jakie zwiększenia zasilają środki ZFŚS?
  5. Co jest przedmiotem działalności socjalnej – co można finansować ze środków ZFŚS?
  6. Jak prawidłowo przyznawać świadczenia z ZFŚS z uwzględnieniem kryterium socjalnego? Czy można stosować inne kryteria niż socjalne?
  7. Jak potwierdzać sytuację majątkową osób uprawnionych zgodnie z RODO?
    • Jakich dokumentów i danych osobowych można żądać od osób uprawnionych (w tym członków rodziny)
  8. Jak stworzyć prawidłowy regulamin ZFŚS?
  9. Jakie najczęściej popełniane są błędy przy tworzeniu regulaminu ZFŚS?
  10. Czego nie można finansować z ZFŚS?
  11. Jaką rolę pełni komisja socjalna?
  12. Jakie organy uprawnione są do nadzoru i kontroli stosowania przez pracodawców przepisów o ZFŚS – co podlega kontroli?
  13. Jakie są warunki konieczne do zwolnienia z oskładkowania świadczeń z ZFŚS?
  14. Jak opodatkowanie są świadczenia z ZFŚS?
  15. Czy świadczenia z ZFŚS podlegają egzekucji?
  16. Odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja.
prowadzący:
Katarzyna Smulczyk
- wieloletni praktyk w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych. Od kilkunastu lat czynny Główny specjalista ds. kadr i płac w kilku dużych firmach. Ukończyła studia podyplomowe z prawa pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Jest wykładowcą na szkoleniach i konferencjach z tematyki kadrowo-płacowej. Dzięki zdobytemu doświadczeniu posiada umiejętność łączenia i przekazywania wiedzy teoretycznej i praktycznej. Pisze artykuły dla „Sposób na płace”, "Monitor Księgowego", "Informator Prawno-Podatkowy". Certyfikowany audytor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN – N 18001:2004. Stały współpracownik naszej firmy.


Cena szkolenia obejmuje:
  • 3 wykłady,
  • materiały szkoleniowe,
  • 3 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami,
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu odjazdu,
  • teczka konferencyjna z materiałami szkoleniowymi, długopisem i notatnikiem,
oraz
  • korzystanie z centrum Spa & Wellness, centrum zdrowia, fitness w hotelu.
Pokój jednoosobowy: dopłata do zakwaterowania w pokoju 1-osobowego.
Informacje dotyczące hotelu oraz szczegółowy program szkolenia i plan zajęć prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkoleni.

DLA STAŁYCH KLIENTÓW I WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB RABATY !!!

ESAL Business Promotion Office Wrocław tel.: 71 3339350  |  mobile(PLAY): 531 618 854  |  fax: 71 3339822
KARTA ZGŁOSZENIA                                                                                             
e-mail: biuro@esal.com.pl_esal@esalszkolenia.pl